Skip to main content
Beantwoord

Geen verbinding via 5G met iPhone 16

• 17 januari 2025
  • 4 reacties
  • 96 keer bekeken

Wie kan mij helpen

Vorige weekend heb ik eindelijk mijn iPhone 16 geïnstalleerd. Overzetten van mijn oude iPhone verliep prima zoals gewend. 
Alleen heb ik gedurende week toch wat problemen gemerkt. Die ik zelf niet opgelost krijg.   

Mijn grootste probleem is dat de iPhone aangeeft verbonden te zijn met 5g.  
Alleen als ik dan bv instagram of Spotify wil gebruiken dan krijg ik de melding geen internetverbinding en werkt het ook verder niet.

Wat ik al heb zelf heb gedaan.
- de iPhone opnieuw opgestart.
- instagram app opnieuw geïnstalleerd
- via de iPhone de netwerkinstellingen hersteld
- en nu net de iPhone hersteld en weer opnieuw geïnstalleerd.
- De sim er in en uit gehaald.

Maar als ik dan thuis de wifi uitzet en op 5g probeer krijg ik de melding dat ik nog steeds de foutmelding.
Het rare is dat als ik op internet surf of de mail open dat dat wel werkt.  Al lijkt het wel trager als voorheen.   Dus ergens is er wel verbinding met niet over alle apps.

Hebben jullie enig idee waar het probleem zich kan bevinden en hoe ik kan oplossen?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Carparzo, welkom op onze community! Wat een bijzonder voorval! Heb je in de tussentijd nog een oplossing kunnen vinden? Je hebt al een hoop uitgesloten lees ik.
Dit issue komt me zo niet bekend voor. Je zou nog kunnen proberen de APN aan te passen naar Portalmmm.nl of internet en je toestel dan tussentijds nog even herstarten. 

Als dat het niet oplost is het waarschijnlijkst het handigst om toch nog even met ons te bellen. Je kunt daarvoor een belafspraak maken. Als het handig is kun je hiermee ook even langs een van onze winkels.

Ik ben benieuwd hoe het afloopt!

Bekijk origineel

4 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15172 reacties
  • Antwoord
  • 20 januari 2025

Hoi ​@Carparzo, welkom op onze community! Wat een bijzonder voorval! Heb je in de tussentijd nog een oplossing kunnen vinden? Je hebt al een hoop uitgesloten lees ik.
Dit issue komt me zo niet bekend voor. Je zou nog kunnen proberen de APN aan te passen naar Portalmmm.nl of internet en je toestel dan tussentijds nog even herstarten. 

Als dat het niet oplost is het waarschijnlijkst het handigst om toch nog even met ons te bellen. Je kunt daarvoor een belafspraak maken. Als het handig is kun je hiermee ook even langs een van onze winkels.

Ik ben benieuwd hoe het afloopt!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 20 januari 2025

Hoi,

Nee helaas nog geen oplossing.   

Maar APN nog nooit van gehoord.   Bedoel je dit?   Zo,ja aangepast, opnieuw opgestart en geen succes. 

Maar dan gaan we maar bellen alleen hoe praktisch dat gaat zijn als ik instellingen aan moet passen 😅

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Die instellingen bedoel ik inderdaad, soms werkt portalmmm.nl beter en soms kun je m beter op Internet zetten, het is t altijd waard om de ander even te proberen.

Als dat het niet opgelost heeft ben ik benieuwd wat mijn collega's nog kunnen vinden!

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15172 reacties
  • 29 januari 2025

Hebben jullie inmiddels een oplossing gevonden ​@Carparzo?

Reageer