MischaO schreef:
Beste ​@Rowi. , daar gaat het toch niet om. Je kan alles wel relatief zien. Je gaat 1,25 euro betalen, zonder dat dit meerwaarde heeft. Ik ga er niet op vooruit met belminuten of data
Dit is gewoon een soort inflatie
​@MischaO Dat zal ik niet ontkennen maar wil je antwoord geven op mijn vraag? Welk bedrag ga je uiteindelijk voor die 60 Gb en onbeperkt bellen betalen? En wat betaal je nu?
​@Marlon92
Niet helemaal waar MischaO kon nu al desgewenst die 60 Gb verstoken tijdens een vakantie, dan zou de nieuwe maand met max 20 Gb beginnen en moest hij opnieuw opsparen.
De oude bundel werdt het eerst gebruikt. Je nam standaard het ongebruikt tegoed van de voorgaande twee maanden mee . Ja hij begint nu wel elke maand met die 60GB maar wat er niet wordt gebruikt wordt weggegooid. Dat was het mooie van het meenemen er werdt minder data verspilt. Ik had destijds bij Telfort daarom bewust de laagste databundel. Volgens mij 3 Gb met de verdubbeling 6 dus met het meenemen maandelijks 18 Gb. Ook ik verbruikte niet volledig zelfs niet tijdens vakanties en thuis gebruikte ik niet eens de wifi verbinding.