Skip to main content
Vraag

Ik heb mijn kapotte nieuwe telefoon opgestuurd, wanneer krijg ik daar bericht over?

• 27 January 2025
  • 5 reacties
  • 36 keer bekeken

15 jan telefoon A16 met abonnement gekocht bij KPN. De 20e gebeld omdat de tel vastliep. De 21e op verzoek van KPN naar de KPN winkel gegaan en daar is het retourform aangekruisd en dinsdag de 21e heb ik het toestel naar de post gebracht. Verzendbewijs bewaar ik. 

Ik heb niets gehoord, geen bevestiging van ontvangst, helemaal niets! Dat is niets voor KPN lijkt me.

Waar is mijn telefoon. Missxhien in handen van criminelen? Moet ik aangifte gaan doen en mijn pasjes blokkeren?

5 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2190 reacties
  • 27 januari 2025

Het lijkt mij sowieso wel verstandig om Google Pay uit te zetten via de site van je Google account. 

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Hoi ​@Ruudintveld 

Welkom op de community van KPN.

Om te beginnen, niet direct in paniek raken of je toestel nu wel of niet binnen is gekomen.
De kans is namelijk (heel) groot dat hij keurig en netjes is binnengekomen bij Reconext de reparateur van KPN bij defecte smartphones.
En dus niet in handen van criminelen.

Wil je meer zekerheid, wat ik in jouw geval kan begrijpen, neem dan even telefonisch contact op met reparateur Reconext op: 0800-8200008

Bereikbaar op werkdagen, tijdens kantooruren.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi ​@Ruudintveld, welkom op onze community! Heb je in de tussentijd nog iets gehoord over je telefoon? Met het tracking nummer zou je kunnen kijken of hij al ontvangen is door ons.

Je kunt de status ook altijd even navragen bij mijn telefonische collega's. Je kunt daarvoor online een belafspraak maken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 29 januari 2025

Vanzelf iets horen lukt nog niet maar postnl heeft de telefoon 6 dagen geleden afgegeven aan ZM in Leidschendam.  Ik heb zelf naar KPN gebeld inderdaad en op advies van de klantenservice naar de XL winkel in Breda gereden. Daar was het ontvangst niet heel vriendelijk. Lang verhaal kort: niemand kan zeggen wat de status is. Ik hoor een nieuw toestel te krijgen maar het lijkt wel of ik wacht op een gerepareerd toestel. 

Er kan ook niet gebeld of gemaild worden naar Leidschendam, dus ik weer bellen met de klantenservice.. daar is een formulier ingevuld. Nu heb ik in ieder geval een formele registratie. Afwachten maar...…

Klantenservice en XL winkel wijzen naar elkaar.

• 2109 reacties
  • 29 januari 2025

Zoiets duurt rustig een maand of langer. In een ander vergelijkbaar topic had KPN gewoon de hele verlenging gecanceld. Ik schreef nog "wees blij, nu kun je tenminste gewoon weer een nieuwe bestelling plaatsen".

Reageer