Skip to main content
Beantwoord

KPN MultiSim: Samsung Galaxy Watch geeft foutcode 3010

• 3 augustus 2025
  • 11 reacties
  • 63 keer bekeken

Jo3ytjuh
Topper
Forum|alt.badge.img

Hoooi :D

Ik krijg dus steeds bij het koppelen van mijn Multisim de code : 3010, nou lees ik best veel op het forum over dat er op de backend wellicht nog wat actief is.. en dat zal goed kunnen. Ik heb wel het abbonnement vanaf mijn Apple watch verwijderd en in de KPN app stop gezet.

Ik kom namelijk af van een Apple watch, en ben overgestapt op een Galaxy Watch Ultra (2025).

Zouden jullie voor mij kunnen regelen dat ik de sim ook kan koppelen? Ik ga van de week op vakantie, en het zou super fijn zijn als dit dan wel werkt zodat ik altijd goed bereikbaar ben.

Beste antwoord door Remco van KPN

Volgens de logs en contactsystemen is er een ticket aangemaakt.  ​@Jo3ytjuh. Mocht je vandaag nog niets gehoord hebben dan is mijn advies om toch even weer contact te zoeken.

Bekijk origineel

11 reacties

Jo3ytjuh
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 19 reacties
  • 5 augustus 2025
Jo3ytjuh schreef:

Hoooi :D

Ik krijg dus steeds bij het koppelen van mijn Multisim de code : 3010, nou lees ik best veel op het forum over dat er op de backend wellicht nog wat actief is.. en dat zal goed kunnen. Ik heb wel het abbonnement vanaf mijn Apple watch verwijderd en in de KPN app stop gezet.

Ik kom namelijk af van een Apple watch, en ben overgestapt op een Galaxy Watch Ultra (2025).

Zouden jullie voor mij kunnen regelen dat ik de sim ook kan koppelen? Ik ga van de week op vakantie, en het zou super fijn zijn als dit dan wel werkt zodat ik altijd goed bereikbaar ben.

Helaas konden ze mij er telefonisch niet zo snel mee helpen… :) en moest er een ticket aangemaakt worden..

Ik wil het eigenlijk geregeld hebben voor mijn vakantie dus hoop dat het via hier sneller lukt!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 8201 reacties
  • 7 augustus 2025

Oef dat is natuurlijk niet praktisch zo vlak voor de vakantie ​@Jo3ytjuh. Ik moet je eerlijk bekennen dat als we in het stadium van een ticket zijn beland ik ook niet echt direct opties zie om dit te versnellen. Heb je al wat gehoord van de Technische Dienst?

Jo3ytjuh
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 19 reacties
  • 7 augustus 2025
Remco van KPN schreef:

Oef dat is natuurlijk niet praktisch zo vlak voor de vakantie ​@Jo3ytjuh. Ik moet je eerlijk bekennen dat als we in het stadium van een ticket zijn beland ik ook niet echt direct opties zie om dit te versnellen. Heb je al wat gehoord van de Technische Dienst?

Eens, echter kon het niet eerder kreeg het van de week allemaal binnen en heb gelijk gebeld.

Nee, nog niets gehoord helaas!

Jo3ytjuh
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 19 reacties
  • 9 augustus 2025
Remco van KPN schreef:

Helaas nog steeds niks gehoord. Kan jij zien of er echt een ticket is?

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 8201 reacties
  • Antwoord
  • 11 augustus 2025

Volgens de logs en contactsystemen is er een ticket aangemaakt.  ​@Jo3ytjuh. Mocht je vandaag nog niets gehoord hebben dan is mijn advies om toch even weer contact te zoeken.

Jo3ytjuh
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 19 reacties
  • 18 augustus 2025
Remco van KPN schreef:

Ondertussen sinds vorige week maandag al 2 keer contact gehad. 
En 2 keer is er aangegeven dat ze mn ticket onder de aandacht brengen, maar nu nog steeds niks gehoord. 

Ik vind het wel erg lang duren hoor.. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24918 reacties
  • 18 augustus 2025

Hi ​@Jo3ytjuh, ik zie dat die ticket inderdaad lang open staat. Ik ga morgen navragen waarom dit zo lang moet duren en of het zo complex is. Ik kom hier nog op terug, je hoeft zelf in ieder geval niet meer met ons contact op te nemen. 

Jo3ytjuh
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 19 reacties
  • 18 augustus 2025
Alex van KPN schreef:

Hi ​@Jo3ytjuh, ik zie dat die ticket inderdaad lang open staat. Ik ga morgen navragen waarom dit zo lang moet duren en of het zo complex is. Ik kom hier nog op terug, je hoeft zelf in ieder geval niet meer met ons contact op te nemen. 

Thanks Alex!

Ik ben benieuwd, fijn te weten dat ik er in ieder geval niet achteraan hoef te bellen!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24918 reacties
  • 20 augustus 2025

Geen probleem, is er inmiddels contact met je geweest hierover? 

Jo3ytjuh
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 19 reacties
  • 20 augustus 2025
Alex van KPN schreef:

Geen probleem, is er inmiddels contact met je geweest hierover? 

Hey Alex, 

Yes eerste contact is gelegd! Nu hopen op een snelle oplossing 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24918 reacties
  • 21 augustus 2025

Top, dan ga ik ervan uit dat dit op afstand wordt geregeld en dat het helemaal goedkomt. 

Reageer