Nieuwe mobiele abonnementen bij KPN. Een wens die we veel lezen: meer mobiel internet buiten de EU. Daar zijn we mee aan de slag gegaan! We zijn verheugd om SuperUnlimited+ aan jullie voor te stellen en we hebben ook enkele bestaande bundels verhoogd. Daarnaast hebben we een nieuwe bundel toegevoegd voor gebruikers van Mobiel Internet én brengen we het Teens Unlimited graag weer onder de aandacht. Hieronder lees je meer!
Inhoud
SuperUnlimited+: hogere snelheid en roaming buiten de EU
Een roadtrip door de VS of op bezoek bij familie in Marokko? Met SuperUnlimited+ maak je gebruik van 25 GB per maand! Ook krijg je een hogere snelheid, meer MB's om te delen en een flink aantal GB's. Wat krijg je precies:
- 1000 Mbit/s snelheid
- 100GB binnen Europa
- 100GB MB’s delen binnen het huishouden
- 25GB roaming buiten de EU: in VS/Canada, Turkije, Marokko, Suriname en het Caribisch deel van Nederland.
Aanpassing van de huidige abonnementen
Naast het introduceren van SuperUnlimited+, verbeteren we ook onze huidige abonnementen. Het 6GB abonnement wordt 8GB en het 12GB abonnement wordt 15GB. De snelheid van Unlimited300 verhoogt naar 400 Mbit/s!
Let op: als je een bestaand contract hebt, wordt je huidige bundel of abonnement niet automatisch aangepast. Bij het verlengen van je contract krijg je de mogelijkheid om over te stappen naar de nieuwe SuperUnlimited+ of één van de andere nieuwe bundels.
Jouw abonnement bekijken en/of aanpassen? Kijk in de MijnKPN app of op kpn.com!
Type abonnement | Downloadsnelheid | Uploadsnelheid |
---|---|---|
SuperUnlimited+ | 1000 Mbit/s | 200 Mbit/s |
SuperUnlimited | 600 Mbit/s | 200 Mbit/s |
Unlimited400 | 400 Mbit/s | 150 Mbit/s |
Unlimited50 | 50 Mbit/s | 20 Mbit/s |
Gelimiteerde abonnementen | 300 Mbit/s | 150 Mbit/s |
DataOnly met Unlimited50
Ook onze mobiel internet abonnementen passen we aan. Je kunt vanaf nu kiezen tussen maandelijks 1 GB óf voor Unlimited50. Of je nu af en toe mobiel internet wilt gebruiken, of elke dag wilt streamen, je bent overal online met je laptop of tablet. Met Unlimited50 gebruik je tot 40 GB per maand in de EU en deel je maandelijks tot 40 GB!
Teens Unlimited
Wanneer de volwassenen meer internet krijgen, willen de kinderen dat natuurlijk ook. Speciaal voor jongeren tot en met 17 jaar is er Teens Unlimited. Niet nieuw, wel Unlimited! Voor onbeperkt #booktok, Spotify en 24/7 appen met je bestie. Met een snelheid van maximaal 300 Mbit/s en 30 GB per maand in de EU zit je nooit meer zonder internet.
Veelgestelde vragen
In welke landen heb ik nu 25 GB?
In de VS/Canada, Turkije, Marokko, Suriname en het Caribisch deel van Nederland
Wat als deze 25 GB op zijn?
Als je in de VS/Canada, Turkije, Marokko, Suriname en het Caribisch deel van Nederland bent en je hebt 25 GB gebruikt, dan koop je via de MijnKPN app gemakkelijk een roaming bundel voor het betreffende land.
Hoeveel mobiel internet kan ik per dag gebruiken in Nederland met een Unlimited abonnement?
Per dag gebruik je in Nederland zoveel internet als je nodig hebt. Verbruik je meer dan 20 GB in 1 dag? Dan activeer je zo vaak je wilt 2 GB extra. Via sms of gemakkelijk via MijnKPN. Zo internet je meteen weer op volle snelheid.
Krijg ik korting als ik gebruik maak van Combivoordeel?
Ja! Heb je meerdere abonnementen bij KPN, dan kan je gebruik maken van onze Combivoordelen. Meer informatie vind je ook op kpn.com/combivoordeel.
Is het mogelijk om het abonnement zowel naar boven als naar beneden aan te passen?
Ja dat kan, 1x per maand is het mogelijk om het abonnement naar boven of naar beneden aan te passen. Dit kan eenvoudig in de ‘Mijn KPN omgeving’ bij de optie ‘abonnement aanpassen’ (zie voorbeeld hieronder). Je kan je abonnement eventueel ook aanpassen naar een abonnement met een databundel. Dit kan dus naar elk goedkoper of elk uitgebreider type abonnement. Deze aanpassing is gratis.
Per wanneer gaat een aanpassing in?
De aanpassing gaat in met ingang van de volgende factuurperiode. Het is niet exact aan te geven met ingang van welke dag of datum die aanpassing ingaat. Dit omdat de facturatie-datum per klant verschilt.
Zijn de snelheden van de nieuwe KPN Unlimited Series gegarandeerd?
Het korte antwoord is: nee. De genoemde snelheden zijn maximaal haalbare snelheden. De snelheid die wordt ervaren is van vele factoren afhankelijk. Denk aan weersinvloeden, drukte op het mobiele netwerk, de afstand tot de zendmast, maar ook jouw eigen toestel. Wij kunnen daarom geen belofte afgeven dat de maximale snelheid altijd behaald wordt.
Is elk toestel geschikt voor de hoge snelheid van SuperUnlimited?
De maximaal haalbare datasnelheden zijn mede afhankelijk van de maximale snelheid die de mobiele telefoon aankan. Check op onze dekkingskaart welke snelheid jouw telefoon maximaal aankan.
Heb je een ouder (2G, 3G of 4G) toestel? Dan is het nog steeds mogelijk om deze te combineren met een van onze nieuwe 5G abonnementen. Het is wel belangrijk om de maximale haalbare snelheid van je toestel op onze dekkingskaart te bekijken.
Ik heb nu al een KPN Mobiel abonnement. Wordt mijn huidige bundel of abonnement automatisch aangepast als er nieuwe bundels beschikbaar komen?
Als je een bestaand contract hebt, wordt je huidige bundel of abonnement niet automatisch aangepast. Bij het verlengen van je contract krijg je de mogelijkheid om over te stappen naar de nieuwe SuperUnlimited+ of één van de andere nieuwe bundels.
Hoe Unlimited ga jij?
Wat ga jij doen met 100 GB? Laat het ons weten in de reacties en deel jouw ideeën met de community!