Skip to main content
Vraag

Probleem iPhone 11 en 4G netwerk geldt ook voor iPhone SE 2020

• 10 september 2024
  • 53 reacties
  • 4295 keer bekeken

Toon eerste bericht

• Topper
  • 31 januari 2025

​@Erwin-V Ik ontving onderstaande mail waarin alles gewoon ontkend wordt. Onbegrijpelijk omdat het hele forum vol staat met dezelfde klachten en nu blijkt dat er op verschillende manieren gecommuniceerd wordt.

• Nieuwkomer
  • 6 februari 2025

Ook wij hebben problemen met IPhone 11 ikzelf vorig jaar Mei. Geen internet niet bereikbaar. 
na contact met helpdesk niets wijzer geworden en toen maar nieuwe iPhone 15 gekocht.
Drie weken geleden begon de iPhone 11 van mijn dochter dezelfde symptomen te vertonen tijdens vakantie in Spanje. Wederom met helpdesk aan de lijn. Daar werd doodleuk gezegd deze problemen komen niet voor in het buitenland! Wel dus!

na terugkomst in Nederland zelfde problemen geen bereik geen internet. 
maandag 3 februari weer helpdesk gebeld en komen misschien in aanmerking voor inruilen toestel voor een IPhone 13. Maar dan moet hij eerst voor controle opgestuurd worden. 
4 februari opgestuurd en vanmorgen 6 februari mail ontvangen dat toestel word teruggestuurd geen probleem geconstateerd!! 
wel heel snel met deze conclusie is naar mijn inzicht niet eens naar gekeken en zo linea recta terug is gestuurd. 

als dit de mentaliteit is van KPN om zo met zijn klanten om te gaan! 

word vervolgd. 

hoop ik! maar vrees dat we wederom op eigen kosten telefoon voor een probleem dat wij KPN ligt. 

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 6 februari 2025
AdrieHoek schreef:

Ook wij hebben problemen met IPhone 11 ikzelf vorig jaar Mei. Geen internet niet bereikbaar. 
na contact met helpdesk niets wijzer geworden en toen maar nieuwe iPhone 15 gekocht.
Drie weken geleden begon de iPhone 11 van mijn dochter dezelfde symptomen te vertonen tijdens vakantie in Spanje. Wederom met helpdesk aan de lijn. Daar werd doodleuk gezegd deze problemen komen niet voor in het buitenland! Wel dus!

na terugkomst in Nederland zelfde problemen geen bereik geen internet. 
maandag 3 februari weer helpdesk gebeld en komen misschien in aanmerking voor inruilen toestel voor een IPhone 13. Maar dan moet hij eerst voor controle opgestuurd worden. 
4 februari opgestuurd en vanmorgen 6 februari mail ontvangen dat toestel word teruggestuurd geen probleem geconstateerd!! 
wel heel snel met deze conclusie is naar mijn inzicht niet eens naar gekeken en zo linea recta terug is gestuurd. 

als dit de mentaliteit is van KPN om zo met zijn klanten om te gaan! 

word vervolgd. 

hoop ik! maar vrees dat we wederom op eigen kosten telefoon voor een probleem dat wij KPN ligt. 

Niet alle toestellen zijn getroffen door dit probleem.

Wat ik begrepen heb, is dat een bepaalde hardware niet goed communiceert met het Netwerk van KPN. Niet elke iPhone 11 heeft dit merkt erin zitten van de betreffende hardware.

De technische dienst van KPN kan via de computer uitlezen of uw toestel deze hardware heeft, blijkbaar is deze niet aanwezig in uw toestel.

Uw verhaal betreft Spanje, kan KPN niks aan doen.

KPN heeft geen netwerk in Spanje, maar gebruikt enkel het locale netwerk daar. Ze betalen voor dat gebruik. 

De iPhone 11 is inmiddels 6 jaar oud, soms kan een toestel ook gewoon intern versleten is en aan vervanging toe. Ik zeg niet dat het zo is, maar het kan..

Reageer