Skip to main content

Hoi.

Een tijd geleden heb ik via Belsimpel een iPhone 11 gekocht met als provider KPN.

Sinds twee maanden ondervind ik flinke problemen met de iPhone 11. Ik krijg bijna geen verbinding meer met het 4G netwerk. Als ik buiten ben, verbindt mijn telefoon weinig tot niet. Dan moet ik even de vliegtuigstand aan, en vervolgens doet de verbinding het misschien 1 a 2 minuten.

Bij vlagen heb ik bereik, maar meestal niet.

 

Ik ben in de winkel geweest, heb een medewerker gesproken en heb een nieuwe SIM gekregen. Niets helpt.

Toen kwam ik uit bij een eerder artikel. Dit artikel sluit volledig aan bij wat mijn problemen zijn.

 

Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, weet niet meer bij wie ik moet zijn, maar hoop hier eindelijk eens hulp te krijgen.

Want het kan niet de bedoeling zijn dat ik betaal voor een telefoon die niet functioneert buiten de wifi om, lijkt me.

Heel erg bedankt voor uw aandacht en wellicht voor uw hulp.

Vul ook zeker allemaal even de vragenlijst van Radar in omtrent dit onderwerp: https://radar.avrotros.nl/artikel/oproep-heb-jij-verbindingsproblemen-op-je-iphone-11-bij-kpn-of-partners-61003

Het lijkt erop dat dit de enige manier is waarop we deze amateuristische bende op de knieën kunnen krijgen. 
 

Ik wacht al maanden geduldig af, betaal netjes de facturen maar heb enorm veel hinder van dit probleem. Het enige signaal van KPN is om de zoveel tijd hetzelfde sms’je. Ik ben blij dat ik mijn vaste internet- en mobiele abbonnementen niet heb verlengd, waardoor ik flexibeler ben. Ik moet nog grinneken als ik terugdenk aan de mail met het verlengingsaanbod voor mijn vaste internet abbo. Dat is toch niet serieus te nemen..

Mij zijn ze sowieso kwijt als klant, al zal ze dat niks interesseren. Ik twijfel of ik het allemaal maar laat gaan en gewoon overstap, of nog even blijf tot de compensatie is afgerond, maar of dat ooit nog gaat gebeuren..? Als ik overstap dan heb ik in ieder geval weer een werkende telefoon en krijg ik weer de dienst geleverd waar ik voor betaal. 

Gedaan. Goed initiatief en snel in te vullen. Hopelijk doen meer mensen dit en komt er eindelijk eens actie!!!!!


Beste mensen, dank voor jullie reactie. Ik zal hieronder reageren op de reacties: 

 

Maar misschien kan ook een terugbelverzoek indienen?

Moet je wel bereikbaar zijn. 😖

> ik heb twee terugbelverzoeken gehad. Beide keren kreeg ik een grote mond van een dame die werkt voor de KPN klachtenafdeling. In haar eerste zin zei ze direct: ‘mevrouw, ik ga u nu direct vertellen dat wij niks voor u gaan doen. U kunt vertellen wat u wilt, maar wij gaan niks doen’. Toen verzocht ik haar om mijn contract te beëdigden. De onbeleefde mevrouw gaf aan dat dit niet mogelijk is, ik moest afwachten. Toen ging ze onprofessioneel met mij in discussie en begon ze een welles-nietes gesprek. Ik heb het gesprek beëindigd. Totaal verbaasd over dit gesprek. Want deze manier van communiceren ben ik niet gewend van KPN. 

 

Op eigen initiatief opgestuurd of op verzoek van KPN na een telefoontje waarin uitgelegd is dat je een iPhone 13 krijgt ter vervanging…

 

> op eigen initiatief naar Coolblue, waar ik het toestel heb gekocht 1,5 jaar geleden. Er zat nog garantie op. Coolblue geeft aan dat er geen mankement met het toestel is. 

 

Toen jij je telefoon opstuurde, heb je vervolgens gewoon je telefoon weer terug ontvangen uit Zoetermeer ? Zonder oplossing

 

> eigen initiatief naar Coolblue opgestuurd , waar ik het toestel heb gekocht 1,5 jaar geleden. Er zat nog garantie op. Coolblue geeft aan dat er geen mankement met het toestel is. 

 

 

Vul ook zeker allemaal even de vragenlijst van Radar in omtrent dit onderwerp: https://radar.avrotros.nl/artikel/oproep-heb-jij-verbindingsproblemen-op-je-iphone-11-bij-kpn-of-partners-61

 

 

> Dank hiervoor. 


Hoi.

Vandaag wederom contact met mij opgenomen door Marcia, de klacht is in behandeling en ik word teruggebeld binnen 3 dagen.

Er wordt zelfs om een terugkoppeling gevraagd. Zo kan het dus ook. We kunnen de slechte handelingen benoemen, maar ook de positieve ervaringen. Bedankt.

Hopelijk komt hier iets uit waar anderen ook wat mee kunnen.

Wordt vervolgd. 

 


Reageer