Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 6 november 2022

Ik heb een mail ontvangen naar aanleiding van dit topic. Nu vragen ze mij om wat meer informatie omtrent het toestel en verbinding te verzamelen, echter is dit verstuurd vanuit noreply@kpn.com. Waar moet ik deze info naar toe sturen?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 6 november 2022
Mishkavandijk schreef:
Shyrin_ schreef:

​​​​​​@Mishkavandijk op het nummer wat je nu ingevuld hebt, vind ik geen particulier KPN Mobiel abonnement terug.
Wil je het nummer eens controleren? We ontvangen graag het telefoonnummer waarmee je de issues ervaart. Een eventueel ander contact telefoonnummer mag je invullen in het vakje “Persoonlijke opmerkingen”.

Ik heb mijn telefoon nummer aangepast en een privé bericht gestuurd

Liever geen ongevraagde privéberichten sturen, @Mishkavandijk. Ik zie dat er al een melding voor je geregistreerd is, dus je gegevens worden meegenomen ter onderzoek en voor een oplossing.

Je hebt al een aantal keer eerder contact gehad met onze klantenservice, zie ik @I. Swinkels. Naar aanleiding daarvan is er al een melding voor je geregistreerd en worden ook jouw gegevens meegenomen.

Terugbellen binnen 3 werkdagen gaat sowieso niet lukken: de doorlooptijd is flink opgelopen. Het terugbellen loopt langzaam en gestaag, we zorgen ervoor dat iedereen gebeld wordt en een passende oplossing krijgt aangeboden.

Bedankt voor je bericht @MarliesS. Dat kunnen we zeker en is bij deze gedaan.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 6 november 2022

Ook hier al vanaf eind julli mijn iPhone niet of nauwelijks kunnen gebruiken. Al zo vaak gebeld nu en in de winkel geweest. U bent op de lijst gezet. Nu kreeg ik 2 weken geleden een sms met excuses blabla, binnen nu en een week word u gebeld .. nog steeds niet gebeld. Ondertussen 2x kpn gebeld , medewerker zeggen het is een andere afdeling die hier over gaat en die heeft geen telefoon nummer !!?? Dus kunnen we niet bereiken we kunnen alleen weer een ticket aanmaken dat u gebeld heeft .. 

Ik word hier zo schijt ziek van .. maar wel doodblijven betalen. 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 6 november 2022

Dank je, @robbierzz. Ik ga navraag voor je doen.  @GwenJoan  Ja, heb ik al voor jullie gedaan 😏. Ik las je bericht al en heb gevraagd of ze deze verificatie alsnog met je kunnen afronden. 
Voor jullie beiden geldt: Of je krijgt een terugkoppeling vanuit ons (één van de moderators) of je wordt rechtstreeks opnieuw gebeld: laten we het komende week even afwachten.

HvVl schreef:

Ook ik heb al een tijd een slechte netwerkverbinding tussen mijn iPhone 11 en KPN. Ik heb geen bericht van KPN gekregen, terwijl het dus al een tijd speelt.

wanneer word dit nou eens opgelost?

Admin: samengevoegd met centraal topic.

We hebben jouw bericht samengevoegd met dit centrale topic, @HvVl. Ik zie dat je nog niet eerder een bericht hebt achtergelaten op het Forum of contact hebt gehad met onze klantenservice.

In het kort: er zijn bereikbaarheidsproblemen bekend met dit type toestel. We hebben dit issue in onderzoek, samen met de toestelleverancier. Ik heb bij deze, op basis van jouw gegevens in jouw Forum profiel een melding geregistreerd.

Je gegevens worden meegenomen ter onderzoek en voor een passende oplossing. We bellen iedere klant terug om een passende oplossing aan te bieden: houdt er rekening mee dat het even kan duren voordat er telefonisch contact wordt opgenomen.

@Jamielee Wij hebben geen inzage in de klantgegevens van KPN Zakelijk. Ik wil je (of de telecombeheerder van jouw werkgever) vriendelijk verzoeken om contact op te nemen met de zakelijke klantenservice. 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 6 november 2022
jennot schreef:

Ik heb een mail ontvangen naar aanleiding van dit topic. Nu vragen ze mij om wat meer informatie omtrent het toestel en verbinding te verzamelen, echter is dit verstuurd vanuit noreply@kpn.com. Waar moet ik deze info naar toe sturen?

Ik dubbelcheck dat voor jou, @jennot en we komen er op terug!

@Shyrin_ - Als je gebeld wordt, is dat dan doordeweeks tussen 9 en 17? Of ook in het weekend? :)

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7660 reacties
  • 6 november 2022

@Patricia073 Het kan inderdaad even duren voordat je gebeld wordt. Als je de SMS hebt gehad sta je op de lijst, maar de afdeling die belt heeft het enorm druk. Ik kan je dus alleen vragen om het belletje af te wachten.

@Michelle0uthoff Doordeweeks tijdens kantooruren inderdaad! 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 6 november 2022
Sanne_M schreef:

@Patricia073 Het kan inderdaad even duren voordat je gebeld wordt. Als je de SMS hebt gehad sta je op de lijst, maar de afdeling die belt heeft het enorm druk. Ik kan je dus alleen vragen om het belletje af te wachten.

@Michelle0uthoff Doordeweeks tijdens kantooruren inderdaad! 

Ik heb geen belletje of sms gehad, maar alleen een email. Kan dat kloppen?

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 6 november 2022
Patricia073 schreef:

Ook hier al vanaf eind julli mijn iPhone niet of nauwelijks kunnen gebruiken. Al zo vaak gebeld nu en in de winkel geweest. U bent op de lijst gezet. Nu kreeg ik 2 weken geleden een sms met excuses blabla, binnen nu en een week word u gebeld .. nog steeds niet gebeld. Ondertussen 2x kpn gebeld , medewerker zeggen het is een andere afdeling die hier over gaat en die heeft geen telefoon nummer !!?? Dus kunnen we niet bereiken we kunnen alleen weer een ticket aanmaken dat u gebeld heeft .. 

Ik word hier zo schijt ziek van .. maar wel doodblijven betalen. 

Doodblijven betalen is best knap..

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 6 november 2022

Ik heb simyo en dit probleem al vanaf augustus. Iemand nog simyo en een oplossing? Ik hoor niks van ze

Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 400 reacties
  • 6 november 2022
Sorayag_ schreef:

Ik heb simyo en dit probleem al vanaf augustus. Iemand nog simyo en een oplossing? Ik hoor niks van ze

@Sorayag_  Helaas KPN kan niks doen voor Simyo abonnees

Jij kan je hier melden:

https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-en-verstoringen-59/update-problemen-met-de-iphone-11-in-combinatie-met-kpn-netwerk-45830

Ilse0810
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 6 november 2022

Ik heb ondertussen een iPhone 12 mogen ontvangen. In de deal werd duidelijk gezegd dat de nieuwe iPhone 12 evenveel opslagruimte heeft als de oude iPhone 11. Dit is helaas bij mij niet het geval. Ik heb een 64gb gekregen terwijl ik een iPhone 11 met 128gb heb. Hoop dat er via dit forum op gereageerd wordt, morgen ook nog maar even bellen…. 

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • 6908 reacties
  • 6 november 2022

@Ilse0810 Oei, het is inderdaad de bedoeling dat je een nieuw toestel met gelijke opslagcapaciteit krijgt! 

Ik heb je gegevens doorgegeven aan mijn collega's, zij gaan hiermee aan de slag! 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 6 november 2022

Ik heb met mijn iPhone 11 deze problemen ook. Kan een moderator mij aan de bellijst toevoegen?

@moderators, @kpn, wat een drama dossier is dit verhaal. Zoals zovelen heb ik amper 4G sinds de zomer. Op 6 oktober een sms dat ik binnen 2 weken wordt gebeld. We zijn een maand verder en nog geen bericht gehad. Zelf bellen levert niets op, alleen maar nieuwe beloftes dat ik binnen 3 dagen wordt gebeld (“echt mevrouw, echt waar geloof me, u wordt echt gebeld”). Werkelijk schandalig hoe er wordt omgegaan met ons. Kan iemand hier aangeven wanneer ik gebeld ga worden?? 
ik ben radeloos.

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 7 november 2022
Stanley23 schreef:
Marcia_ schreef:

@Stanley23 kan je aangeven op welk nummer je gebeld zou willen worden? Deze kan je het beste onder de ‘persoonlijke opmerkingen’ in jouw forumprofiel plaatsen. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. 

Heb ik nu net gedaan!

Is dit goed verwerkt door de admins?

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 7 november 2022

Goedemorgen, ik heb mijn probleem al een maand geleden gemeld en ik ben nog niet gebeld. Krijg steeds smsje’s dat ik deze week gebeld zou worden, maar tot op heden nog steeds niet. Kunt u zeggen wanneer dat wel het geval gaat worden? Want ik wacht nu echt al heel lang, en steeds bellen naar jullie heeft ook geen zin. Ik hoor het graag.

Groet, Melissa

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 7 november 2022

Sinds een paar weken reageert mijn mobiel internet niet meer op mijn iPhone 11. Waar kan ik hulp krijgen?

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 7 november 2022

Happy eindelijk iphone 12 binnen gebeld op 18 okt . Hoe zit met de kosten van de afgelopen maanden? Ik bedoel dus compensatie voor abonnement van kpn ? Wanneer krijgen we dit terug gestort? 

• Topper
  • 18 reacties
  • 7 november 2022

Vandaag moet ik me helaas weer melden; nog steeds niet gebeld door KPN.

Drie maanden geleden dit probleem voor het eerst gemeld bij klantenservice. Een maand geleden het smsje ontvangen KPN waarin vermeld staat dat ik binnen twee weken wordt gebeld en twee weken terug een nieuw smsje met daarin de melding dat ik binnen een week wordt gebeld.

#teamnogsteedsnietgebeldditduurtwelerglangkpn

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 7 november 2022
Erikwes schreef:

Happy eindelijk iphone 12 binnen gebeld op 18 okt . Hoe zit met de kosten van de afgelopen maanden? Ik bedoel dus compensatie voor abonnement van kpn ? Wanneer krijgen we dit terug gestort? 

Binnen 3 maanden las ik

• 0 reacties
  • 7 november 2022
Br93 schreef:

Drie maanden geleden dit probleem voor het eerst gemeld bij klantenservice. Een maand geleden het smsje ontvangen KPN waarin vermeld staat dat ik binnen twee weken wordt gebeld en twee weken terug een nieuw smsje met daarin de melding dat ik binnen een week wordt gebeld.

Het is maandagochtend. 10 uur. Maar bedankt voor de melding. 

• Topper
  • 18 reacties
  • 7 november 2022
Parossa schreef:
Br93 schreef:

Het is maandagochtend. 10 uur. Maar bedankt voor de melding. 

Helaas wacht ik al iets langer dan alleen deze ochtend 😅

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 7 november 2022

Wanneer u gebeld wordt door KPN (over een nieuwe telefoon) hou het dan kort en zakelijk.

Niet klagen en mopperen. U wordt gebeld en het kan door.

Hoe korter het gesprek hoe méér klanten (wij hier die nog niet gebeld zijn) op één dag gebeld kunnen worden die ook al heel lang wachten !

Alleen kort zakelijk antwoord geven en klaar.

Hou het IMEI nummer van uw telefoon gereed !

Degene die belt kan er ook allemaal niets aan doen evenals de Moderator hier.

Schuld dat het zo lang duurt ligt aan de leidinggevende die het beleid bepaalt maar die krijg je toch niet aan de telefoon.

Hier berichten dat het pakje een paar dagen later is of andere randzaken is ondergeschikt m.i..

Prioriteit is dat we gebeld worden met een goede boodschap dat het in werking gezet wordt.

Dáár zitten we op te wachten.

• Topper
  • 11 reacties
  • 7 november 2022

Is er nou wel of niet bekend wat nou de oorzaak is hiervan? Waarom kan jullie rode concurrent wel gewoon een IPhone 11 verbinden en KPN niet? Heel mooi dat er (weliswaar zeer gestaag..) een oplossing komt maar ik ben best wel benieuwd of jullie er nu achter zijn waarom iphone 11 niet meer met jullie netwerk functioneert? Verder duurt het wachten wel erg lang zo.. is er ook een manier om evt om deze reden het abonnement bij KPN vroegtijdig op te zeggen en over te stappen? Snap dat KPN daar vast niet heel welwillend in staat maar dan heb ik wel een oplossing voor dit probleem. Het duurt nu al zo lang..