Skip to main content

Experia Box V10: Update naar V10.C.26.02.06

Categorie:Experia Box V10
  • March 25, 2026
  • 28 reacties
  • 2967 keer bekeken
Toon eerste bericht

28 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 3, 2026

Als het inderdaad zo zou zijn dat de lijn ook kan worden doorgemeten als mijn eigen FritzBox is aangesloten, dan wil ik best mijn V10 inleveren, en dan korting op het maandbedrag krijgen.

Dat gaat niet meer gebeuren helaas ​@JRe 

In de beginjaren dat ik bij HetNet was, kon je inderdaad kiezen voor een abo met of zonder modem, want zonder modem was goedkoper en daar koos ik dus voor en voerde de PTT-netwerkinstellingen in in mijn eigen modem en ik had internet.😎

Erwin van KPN
Moderator

@JRe .  Spijtig dat de helpdeskmedewerker het niet begreep.  

Ik heb even via jouw gegevens gekeken en ze heeft een online check gedaan.  (min of meer een ping).  En dat lukt nog wel met een Fritzbox :p

Alle andere tests zullen praktisch falen.  

Ik maak een notitie in het centrale systeem.  Daarin verwijs ik ook naar dit topic.    Mijn verzoek is om nogmaals een terugbel verzoek in te dienen en zodra je de collega te spreken krijgt te verwijzen naar de actuele gesprekken in haar klantsysteem.  Daar kan hij/zij mijn advies lezen onder vermelding van Forum advies

Laat je ons weten of het dan wel lukt? 

Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • April 3, 2026

@JanD Ik kan het gewoon proberen, misschien komen ze op een klantvriendelijk idee.

@Erwin van KPN Ik ga het proberen, en houd je op de hoogte. De belafspraak is morgen 09.00 uur 😀.