Skip to main content
Vraag

Ik kan wifi niet aanzetten op mijn Experia Box V10

• 18 januari 2025
  • 8 reacties
  • 72 keer bekeken

• Helper
  • 32 reacties

Ik heb een Experia box 10 en normaal staat mijn wifi uit. Alleen als ik mijn mobiel moet updaten zet ik hem aan. Ik heb geen wifiversterkers. De knop om wifi aan te zetten reageert niet. Ook nadat ik de stekker heb uitgezet en ook nadat ik op de restknop heb gedrukt.

8 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8396 reacties
  • 18 januari 2025

Beste ​@qqq3 je moet het wifiknopje even ingedrukt houden totdat het wifilampje gaat branden en dan meteen het knopje loslaten. 

Heb he nog de ‘oude; firmware of de ‘nieuwe’?

Succes.

• Auteur
  • Helper
  • 32 reacties
  • 18 januari 2025

ik heb hem een seconde ingedrukt gehouden, een minuut en alles daartussen.

Wat bedoel je met oude of nieuwe firmware?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7617 reacties
  • 21 januari 2025

Goedemorgen ​@qqq3 en bedankt voor jouw bericht!

Heb je ook al eens geprobeerd om de Experia Box v10 een factory reset te geven? Hiervoor heb je een paperclip of tandenstoker nodig en daarmee houd je het reset gaatje op de achterkant van de v10 ingedrukt totdat het lampje 'power' rood wordt. Benieuwd of dat er voor gaat zorgen dat er weer een wifi signaal wordt uitgezonden. 

Alles over de firmware en updates kun je trouwens teruglezen in dit topic

• Auteur
  • Helper
  • 32 reacties
  • 21 januari 2025

Bedankt, heb ik geprobeerd.

• Auteur
  • Helper
  • 32 reacties
  • 21 januari 2025

ik vraag me af of het niet een kwestie is van een knop die niet werkt.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7617 reacties
  • 22 januari 2025
qqq3 schreef:

Bedankt, heb ik geprobeerd.

Maar dat heeft niet geholpen ​@qqq3?
Zou je ook dit artikel op onze kennisbank eens door willen nemen? Hier wordt ook uitgelegd hoe je in kunt loggen op het modem en het is ook mogelijk om de wifi vanuit daar in/uit te schakelen, benieuwd of het op die manier wel gaat lukken!

• Auteur
  • Helper
  • 32 reacties
  • 22 januari 2025

het lukt me niet om in te loggen bij  mijn modem. Als ik wil inloggen staat er als accountnaam admin. Dat kan ik niet verwijderen, dus als ik mijn wachtwoord intik, wordt het niet geaccepteerd. Bovendien krijg ik een waarschuwing dat de verbinding niet beveiligd is.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7617 reacties
  • 22 januari 2025

Die accountnaam kun je gewoon laten staan en deze hoef je dus ook niet aan te passen of te verwijderen ​@qqq3.

Hoe je specifiek  in kunt loggen op de Experia Box v10, vind je terug in dit artikel op onze kennisbank, hier wordt het stap voor stap uitgelegd! Laat je me weten of je er aan de hand van die instructie bent uitgekomen? Mocht het onverhoopt niet lukken, kun je hier ook altijd even voor bellen met onze helpdesk. Deze kun je bereiken op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Vanaf daar kunnen mijn collega's op afstand je scherm overnemen en direct met je meekijken, op die manier zou het sowieso moeten lukken!

Reageer