Skip to main content
Beantwoord

Update aangekondigd maar niet uitgevoerd

• 15 februari 2025
  • 4 reacties
  • 594 keer bekeken

Eugenius1960
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Je modem krijgt de nieuwste KPN software. We voeren de update door in de nacht van 12 februari 2025 en 13 februari 2025 tussen 0.00 en 7.00 uur.

Eindelijk zijn mijn Box 12 en zwarte SuperWifi’s aan de beurt.

Helaas heeft er geen update plaatsgevonden.

Alles stond paraat: aan en online.

Een reset met paperclip heeft niets gebracht.

Nog steeds de oude software op mijn apparaten.

I’m not amused…

Hoelang gaat het duren voordat KPN een tweede poging doet?

Waarom communiceert KPN niet over het mislukken?

Waarom is er in de Kennisbank geen item over deze problematiek?

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over service die KPN biedt, maar alle perikelen rond updates zijn een uitzending waard bij Kassa en/of Radar. Laat de eindverantwoordelijke voor de updates maar eens klip en klaar uitleggen welk protocol gehanteerd wordt. En welke processtappen gezet worden. Ik kan er geen touw aan vast knopen. De Klantenservice kan alleen maar vragen om nog meer geduld te hebben.

Beste antwoord door Eugenius1960

Je modem krijgt de nieuwste KPN software. We voeren de update door in de nacht van 17 februari 2025 en 18 februari 2025 tussen 0.00 en 7.00 uur.

Het is gelukt! Rond 4:00 uur zijn mijn Box 12 en beide SuperWifi’s voorzien van de nieuwste software.

Het heeft wel enkele maanden geduurd. Het geduld was bijna verdwenen.

Bekijk origineel

4 reacties

Maikel Drost
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • 144 reacties
  • 16 februari 2025

Niet druk om maken. Je komt vanzelf weer aan de beurt. De apparatuur van kpn is nog steeds veilig 

JanIvor
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 266 reacties
  • 16 februari 2025
Maikel Drost schreef:

Niet druk om maken. Je komt vanzelf weer aan de beurt. De apparatuur van kpn is nog steeds veilig 

Klopt, maar misschien zit TS te wachten op de update om andere redenen dan veiligheid. 

Ga er sowieso van uit dat ze veilig zijn. 

Ik zit er bijvoorbeeld zelf op te wachten omdat mijn V10 dan (eindelijk) mesh functie krijgt met Superwifi's 2.

Eugenius1960
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • Antwoord
  • 19 februari 2025

Je modem krijgt de nieuwste KPN software. We voeren de update door in de nacht van 17 februari 2025 en 18 februari 2025 tussen 0.00 en 7.00 uur.

Het is gelukt! Rond 4:00 uur zijn mijn Box 12 en beide SuperWifi’s voorzien van de nieuwste software.

Het heeft wel enkele maanden geduurd. Het geduld was bijna verdwenen.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7499 reacties
  • 19 februari 2025

Hoi ​@Eugenius1960 en bedankt voor jouw bericht!
Mooi om te lezen dat je de nieuwste update inmiddels alsnog hebt mogen ontvangen en dat nu zowel je Box 12 als de Super wifi's zijn voorzien van de nieuwste software en ook fijn dat je dit hier nog even met ons hebt willen delen :) 

Reageer