Skip to main content
Beantwoord

Na de update van de app geen betaalkeuzes meer mogelijk voor internetbundel

• 2 augustus 2025
  • 12 reacties
  • 317 keer bekeken

• Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds de probleem update prepaid kunnen wij de dagbundel internet van € 1,99 alleen nog via de belte goed betalen voorheen had je meer betaalkeuzes, als bij andere bundels gaat kijken kan er wel met meerdere betaalkeuzes gekozen worden. Denk toch een fout in de programmering, gaarne aandacht hiervoor!

Beste antwoord door Thomas van KPN

Ik heb reactie van mijn collega's, het is op dit moment inderdaad alleen mogelijk deze bundels met beltegoed te kopen. We werken aan een oplossing maar helaas kan daar wel even over heen gaan. Sorry voor het ongemak!

Bekijk origineel

12 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • 16672 reacties
  • 5 augustus 2025

Hoi ​@aat, welkom op onze community, dit komt mij niet direct bekend voor. Gebruik je de kpn prepaid app of de MijnKPN app?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 5 augustus 2025

Gebruik KPN Prepaid App en kan ook via MijnKPN App kom dan ook in de KPN Prepaid App. Probleem blijft voor beiden hetzelfde!

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • 16672 reacties
  • 6 augustus 2025

Dat is gek, kun je eens een screenshot maken van dat scherm?

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 7 augustus 2025
Thomas van KPN schreef:

Dat is gek, kun je eens een screenshot maken van dat scherm?

Ik heb hier ook last van sinds gister dit zijn de screenshots 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 7 augustus 2025

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 7 augustus 2025

Ook ik heb hier last van. Ik zie hetzelfde als bij voorgaande screenshots. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • 16672 reacties
  • 7 augustus 2025

Ik leg dit bij mijn collega's neer. Ik kan me voorstellen dat dit een bewuste keuze is geweest maar ik kan daar zo snel niets over vinden

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 11 augustus 2025

Ik ervaar hetzelfde probleem en vroeg me af of er inmiddels al een update beschikbaar is. Gaat het om een tijdelijke fout? Zo ja, hebben jullie een indicatie wanneer dit opgelost zal zijn? Of is dit een blijvende wijziging? In dat geval hoor ik graag wat de reden hiervoor is.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 16 augustus 2025

Ik ervaar hetzelfde probleem en kan me voorstellen dat dit een bug is. Verneem graag wanneer het opgelost is.

PeterG
Superuser
  • 65287 reacties
  • 17 augustus 2025

Via deze route kun je de 1 GB maandbundel à € 10,-- wel met iDeal betalen volgens mij. Dat is dan voorlopig een oplossing. Of gewoon wat 'beltegoed' storten. 

https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • 16672 reacties
  • Antwoord
  • 19 augustus 2025

Ik heb reactie van mijn collega's, het is op dit moment inderdaad alleen mogelijk deze bundels met beltegoed te kopen. We werken aan een oplossing maar helaas kan daar wel even over heen gaan. Sorry voor het ongemak!

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 28 augustus 2025

Aldus bijna een maand geleden en geen duidelijke uitleg waarom dit nu is.

word het nog gefixt het zelf instellen met ideal voor 1 gig dagbundel  ? Of gaan we een vermogen betalen aan 10 euro opwaardeer verplichting ? 

voorheen jaren geen problemen gehad , nu alleen maar ellende en een vermogen op vakantie kwijt na een elke keer 10 euro opladen en de teller na de 1000mb automatisch laten lopen tot ie er helemaal door is voor 15cent per mb .. ?? 

En altevoor niks bekend gemaakt of appje over het veranderende wijzigingen in de prepaid … hier aan deze kant 3 x prepaid en de vakantie 150,00 euro EXTRA uitgegeven doordat na de 1000mb ( wat je normaal onder controle hebt ) de teller doorloopt á 0.15 per mb     

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • 16672 reacties
  • 1 september 2025

Hoi ​@D.W.S., dit wordt nog wel gefixt maar ik heb er geen termijn voor hoelang dit gaat duren.

Reageer