Skip to main content
Vraag

Prepaid tegoed niet inzichtelijk via webversie MijnKPN

• January 26, 2026
  • 6 reacties
  • 38 keer bekeken

Hallo, Ook ik heb al tijden datzelfde probleem, Ik kan mijn beltegoed ook niet controleren via de webpagina. Al ik inlog met mijnKPN krijg ik wel de optie om te klikken op  “Mijn Tegoed“ maar krijg niet het beltegoed te zien, Wel de optie om op te waarderen, bundels te kopen of over te stappen naar een abonnement.
 Heel vervelend 

Groet, Dick

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

6 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 28, 2026

Hoi ​@DeBoKa , bedankt voor jouw bericht :)
Dat is een lastige want het zou gewoon mogelijk moeten zijn om ook via de webversie van MijnKPN het beltegoed in te zien! Zou je de app eens willen verwijderen en daarna opnieuw installeren? Ben heel erg benieuwd of dat verschil gaat maken. En maak voor zekerheid ook je browsercache eens leeg, baat het niet dan schaadt het niet. Mocht dit allemaal niet helpen, probeer dan voor de zekerheid ook nog eens een andere browser. Zie je bevindingen in ieder geval met belangstelling tegemoet!

• Auteur
  • Topper
  • January 28, 2026

Dag Jan, Dank je voor het antwoord. 
Ik heb geen KPN app, hetbetreft een SIM kaart in een ander apparaat ( strorings meldsysteem )
Andere browser , Cookies verwijderd , alles geprobeerd

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 29, 2026

Bedankt voor de toelichting ​@DeBoKa!

Ik heb intern navraag gedaan en zodra ik meer weet, kom ik hier bij je op terug. Naar mijn weten zou het ook via de webversie mogelijk moeten zijn om het beltegoed in te zien maar ik begin nu toch te twijfelen, vandaar dat ik navraag heb gedaan!

• Auteur
  • Topper
  • January 29, 2026

Dank je Jan,
het veemde is dat er wel een icoon staat met “Huidig tegoed “ echter als ik daar op klik kom ik bij de optie “opwaarderen enz ..

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 2, 2026

Goedemorgen ​@DeBoKa en bedankt voor de toelichting, zodra ik meer weet, meld ik me hier meteen weer!

• Auteur
  • Topper
  • February 2, 2026

Dank je Jan, ik wacht het even af ,

Groet, Dick