Skip to main content
Update

Experia Box V10: Update naar V10.C.25.08.02/3

Categorie:Experia Box V10
  • July 15, 2025
  • 235 reacties
  • 10277 keer bekeken
Experia Box V10: Update naar V10.C.25.08.02/3
Toon eerste bericht

235 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • November 8, 2025

Ik heb hier de Box 10 ook kunnen upgraden naar V10.C.25.08.15.

Als ik nu bij de Experia Wifi punten kijk, staat daar ineens een tab r@kpn.firmware bij. Als ik daar op klik verschijnt er 

en hier hangt het nu al ruim 10 minuten lang op...

Bij mij net zo ​@Applmac 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 8, 2025

Als ik nu bij de Experia Wifi punten kijk, staat daar ineens een tab r@kpn.firmware bij. Als ik daar op klik verschijnt er 

Werkt jouw Experia Wifi op het moment wel ​@Applmac?

Dat mensen in de MijnKPN-app elke keer het wachtwoord van de admin-inlog moeten invoeren, staat in elk geval los van versie V10.C.25.08.15. Want ik zit hier nog op V10.C.25.08.03 en ook ik moet steeds het wachtwoord v.d. admin-inlog invoeren.

Dank voor deze check ​@Katana321, dit is dus niet gekoppeld aan de nieuwe softwareversie. 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • November 8, 2025

Als ik in de modem wil inloggen moet ik ook steeds het WW invullen, is normaal toch ​@Katana321 , of bedoel je iets anders?

Applmac
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • November 8, 2025

Werkt jouw Experia Wifi op het moment wel ​@Applmac?

Dat mensen in de MijnKPN-app elke keer het wachtwoord van de admin-inlog moeten invoeren, staat in elk geval los van versie V10.C.25.08.15. Want ik zit hier nog op V10.C.25.08.03 en ook ik moet steeds het wachtwoord v.d. admin-inlog invoeren.

Dank voor deze check ​@Katana321, dit is dus niet gekoppeld aan de nieuwe softwareversie. 

Het lijkt verder goed te werken, alleen op een oude iPad viel het internet steeds weg.
Vandaar dat ik ging kijken naar de Experia Wifi extender die daarbij in de buurt zit.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • November 8, 2025

Als ik in de modem wil inloggen moet ik ook steeds het WW invullen, is normaal toch ​@Katana321 , of bedoel je iets anders?

Ik schreef mijn bericht omdat sommige gebruikers aangaven dat het ‘niet normaal’ zou zijn.

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • November 8, 2025

Dat zat ik mij inderdaad af te vragen.  ​@Katana321 

JanIvor
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • November 9, 2025

Ik weet niet of het samenhangt, maar laten we maandag maar even afwachten.   Zijn er anderen die hetzelfde ervaren?  ​@PeterG ? ​@JanD ?

Bij mij 'vergeet' de MijnKPN app de inlog steeds, als ik de code invoer kom ik wel verder. Maar na afsluiten van de app moet ik weer inloggen. Had ik voor de update niet. 

Heb ik ook. 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • November 10, 2025

Ik weet niet of het samenhangt, maar laten we maandag maar even afwachten.   Zijn er anderen die hetzelfde ervaren?  ​@PeterG ? ​@JanD ?

Bij mij 'vergeet' de MijnKPN app de inlog steeds, als ik de code invoer kom ik wel verder. Maar na afsluiten van de app moet ik weer inloggen. Had ik voor de update niet. 

Heb ik ook. 

Ik nu ineens niet meer. Ik ga direct  naar ‘mijn wifinetwerk’ zonder het admin - wachtwoord van het modem in te hoeven voeren  

Bij mij werkt het nu ook weer zonder bij de modem te hoeven inloggen. Vanochtend nog niet, maar blijkbaar is het zojuist opgelost.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • November 10, 2025

Nieuwe Product Update is er:

En nog even hierover. 

Ik vermoed dat een aantal van jullie op de een of andere manier bij een van de interne testgroepen zijn beland. Uitrol van deze versie als update start maandag (migraties later). De Product Update hiervoor zal dan ook maandag live worden gezet. 

Ik schrijf hier ‘testgroep’ en ik kan me voorstellen dat dit wat vragen oproept. Dus dat wil ik even verduidelijken. 

Nieuwe versies gaan een uitgebreid testproces door voor ze goedgekeurd worden voor uitrol. Zodra die goedkeuring er is, wordt de versie eerst uitgerold onder een grote groep aan KPN medewerkers die ook allemaal KPN diensten hebben. Dat is de interne testgroep waar ik in mijn bericht naar verwijs. Het is in dat stadium dus niet meer een echte test, maar een laatste checkpoint voor we de uitrol naar klanten starten om te zien of er toch nog iets gemist is. Er zit over het algemeen ook maar enkele dagen tussen die uitrol en de start van de uitrol naar klanten.