Skip to main content
Update

TV+ App: update naar versie 08.52.03

  • 28 August 2024
  • 49 reacties
  • 1283 keer bekeken

KPN TV+ App [smartphone & tablet] Update augustus #2 2024

KPN TV+ App 08.52.02 & 08.52.03

Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van de updates.

 

Nieuwe week, nieuwe update. De Eredivisie pagina is met deze update toegevoegd. Niet de vorige update. 😊

 

Wat zit er in deze update?
 

Eredivisie pagina toegevoegd 

Klik op “Ontdek” en stel je favorieten samen en ontvang notificaties over jouw team. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Verder

  • De Pathé Thuis carrousel toegevoegd op startpagina. Een film is af te spelen via de TV+ App na aankoop via https://tv.kpn.com/. Je wordt vanuit de app doorgestuurd naar de website om de aankoop te doen.
  • Opmaak van de carrousels op startpagina zijn verbeterd

 

Wie krijgt de update en wanneer?

De uitrol van de update 08.52.02 is begonnen op 28 augustus 2024. Voor iOS is de update nu beschikbaar, Android komt z.s.m. beschikbaar. 

Per 30-08 is update naar 08.52.03 beschikbaar, deze update verhelpt enkele bugs in de Ontdekpagina.


Hoe controleer ik welke versie van de TV+ App heb?

Je kunt de versie van de TV+ app op de volgende manier checken:

  • Ga naar profiel
  • Instellingen (tandwiel rechtsboven)
  • Hulp en ondersteuning
  • Onderaan staat de versie van de app

 

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan. 

Sinds de laatste update is mijn tv beeld niet meer helder als voorheen. Is deze klacht al geopperd?


Het was mij nog niet opgevallen. Het is inderdaad wel donkerder dan via de tv.


Het beeld is inderdaad duidelijk donkerder dan op televisie.

Overigens denk ik dat dat niet zozeer met de app te maken heeft maar met de helderheidsinstellingen van de tablet of telefoon. Als ik de helderheid op 100% zet (wat je natuurlijk niet wilt) dan is het beeld niet meer donkerder.


Nou ik bedoelde met niet helder dat beeld niet scherp is. 


Die heb ik nog niet eerder gehoord. Op wat voor apparaat (merk en model) kijk je, en is het op andere apparaten ook het geval? Hebben meer mensen dat het minder scherp is? 


Die heb ik nog niet eerder gehoord. Op wat voor apparaat (merk en model) kijk je, en is het op andere apparaten ook het geval? Hebben meer mensen dat het minder scherp is? 

Ipad pro. Het was altijd goed maar zodra ik tv kijk heeft het soms even tijd  nodig om scherp te stellen. 


Heb je het ook als je het op andere apparaten probeert? Doordat er nog geen andere signalen over zijn is het nog niet zeker of dit aan de app ligt, of dat er iets anders speelt in jouw geval.


Die heb ik nog niet eerder gehoord. Op wat voor apparaat (merk en model) kijk je, en is het op andere apparaten ook het geval? Hebben meer mensen dat het minder scherp is? 

Ipad pro. Het was altijd goed maar zodra ik tv kijk heeft het soms even tijd  nodig om scherp te stellen. 

Hoeveel tijd heeft de app dan nodig om "scherp te stellen"?


Heb je het ook als je het op andere apparaten probeert? Doordat er nog geen andere signalen over zijn is het nog niet zeker of dit aan de app ligt, of dat er iets anders speelt in jouw geval.

Op de iphone is het normaal. Zal straks kijken hoelang het scherpstellen duurt op ipad. 


Ik heb nu helemaal geen tv ontvangst op ipad en iphone. Krijg nu een melding dat ik geen internet zou hebben. Wachtwoord werd opnieuw gevraagd en goed ingevuld en toch lukt het niet. Ben ik de enige?


Het was gelukkig een korte hickup, nu lijkt alles weer te werken.

Nou bij mij nog steeds niet. Morgen maar weer proberen. 

Nou hij doet het gelukkig weer. Pfffieuw!!


Ik heb nu helemaal geen tv ontvangst op ipad en iphone. Krijg nu een melding dat ik geen internet zou hebben. Wachtwoord werd opnieuw gevraagd en goed ingevuld en toch lukt het niet. Ben ik de enige?

Dit was het gevolg van deze storing: 

 

Ik kan geen berichten verplaatsen vanuit een Product Update, dus ik heb de tussenliggende berichten verborgen zodat dit topic overzichtelijk blijft.


Ik krijg de app op mijn Android tablet geheel niet meer opgestart. Krijg telkens melding dat er een fout is opgetreden, probeer het over een paar minuten opnieuw. Dit nu al een paar dagen. Maakt niet uit of ik met emailadres of met abonnementsnummer inlog. Heb de app al verwijderd en opnieuw gedownload uit de Android Play store. Tablet ook opnieuw gestart. Android versie 14.

Iemand enig idee wat ik kan doen om de boel weer aan de gang te krijgen?

 


Hi @Optitj! Ben je verbonden met het internet in Nederland wanneer dit gebeurt? Wifi of mobiel netwerk maakt niet uit. 
Controleer ook of er een VPN actief is en zet deze uit, lukt het dan wel? 


Nee,ben niet in Nederland. VPN heb ik uitgeschakeld , helpt niet


Nee,ben niet in Nederland.

In welk land ben je dan wel?


Hmmm, in welk land ben je? Je kan de app overal openen en de gids bekijken, maar tv-kijken en video’s afspelen kan alleen in landen die behoren tot de EU. In deze landen kan je geen tv-kijken of video's afspelen: Verenigd Koninkrijk (sinds 1 januari 2021), Noorwegen of Zwitserland. De landen van de EU zijn te vinden op de website van de Rijksoverheid.


In deze landen kan je geen tv-kijken of video's afspelen: Verenigd Koninkrijk (sinds 1 januari 2021), Noorwegen of Zwitserland.

Ik dacht dat je sinds juni in alle landen van de EER televisie kon kijken en dus ook in Noorwegen.


Nu je het zegt… Ik pak altijd de TV+ app informatie op kpn.com erbij, die gaf dat aan. De TV+ App informatie op Google Play ook, maar ik ga navraag doen om het 100% zeker te weten. 


Opnieuw geprobeerd, werkt nu wel. Bedankt voor je hulp


Nu je het zegt… Ik pak altijd de TV+ app informatie op kpn.com erbij, die gaf dat aan. De TV+ App informatie op Google Play ook, maar ik ga navraag doen om het 100% zeker te weten. 

Helaas worden de beschrijvingen op de site van KPN vaak vergeten bij de introductie van vernieuwingen.

Toevallig heb ik hier gisteren in een ander topic nog melding van gemaakt.

 


Fijn @Optitj! Graag gedaan! 

Ik lees terug dat we dit in juni gemeld hebben dus ik ga er weer achteraan @wjb. Dank voor het melden en het opletten. 😁

 


En weer is het drie dagen achter elkaar raak: voortdurend geen scherp beeld op mijn IPad. En dat duurt dan minuten lang en bij diverse programma’s. Dat eerder KPN-medewerkers hier nog nooit van gehoord hebben, dat kan zijn. Doch ikzelf heb hierover al meerdere keren melding van gemaakt!  Kennelijk wordt hier geen aandacht aan besteed. WANNEER WORDT DIT PROBLEEM NOU EENS OPGELOST? 


@Waarom-niet zou je hier een eigen topic voor aan willen maken? Dan denken we daar graag even met je mee!