Skip to main content
Beantwoord

2e TV aansluiten hoe en wat kost het

• 4 maart 2022
  • 2 reacties
  • 969 keer bekeken

ik wil een 2e TV aansluiten. vraag hoe en wat kost het?

Beste antwoord door Anonymous

cornelis48 schreef:

Goedemorgen beste als u tweede decoder wil hebben. Dan komt er 5€per maand meer bij. Of u moet een hussel abonnement nemen dan wordt het gratis zo ver ik weet u kunt gratis bellen 0800 0402 kpn die zullen het voor u regelen 😀

Hallo @cornelis48 en @QuoVadis , een tweede tv-decoder kost €5 per maand, en bij 2 decoders is het opnemen-pakket gratis.

Er van uitgaande dat het om de uitbreiding van een bestaand Hussel-pakket gaat.

Dat kun je zelf in MijnKPN regelen.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1840 reacties
  • 4 maart 2022

Goedemorgen beste als u tweede decoder wil hebben. Dan komt er 5€per maand meer bij. Of u moet een hussel abonnement nemen dan wordt het gratis zo ver ik weet u kunt gratis bellen 0800 0402 kpn die zullen het voor u regelen 😀

• 0 reacties
  • Antwoord
  • 4 maart 2022
cornelis48 schreef:

Hallo @cornelis48 en @QuoVadis , een tweede tv-decoder kost €5 per maand, en bij 2 decoders is het opnemen-pakket gratis.

Er van uitgaande dat het om de uitbreiding van een bestaand Hussel-pakket gaat.

Dat kun je zelf in MijnKPN regelen.