LS,
Al jaren heb ik in mijn huis volledig bereik genoten van KPN. Tot vorige week. Opeens was het bereik helemaal weg. Bij storingen was te lezen op de site van KPN dat er onderhoud zou bezig zijn aan de zendmast. Dit zou tot 1 maart 18.00 uur duren. Helaas was dat niet zo.
Een paar keer gebeld en moest mijn telefoon resetten, de simkaart verwijderen, instellingen opnieuw invoeren. Echter niks mocht baten. Daarbij werd er volledig aan voorbij gegaan dat het niet alleen op mijn privetoestel was. Als grensarbeider heb ik namelijk ook een ander toestel met een Proximus simkaart die op welk Nederlands netwerk dan ook kan verbinden zo ook bij KPN. Ook deze heeft geen bereik als ik hem aanmeld bij KPN. (Wel op Vodaphone en Tele2 Hybrid).
De maat was vol toen KPN aangaf niks te kunnen doen en dat ze mij een andere SIM-kaart wilde sturen. Maar het ligt niet aan mijn toestel noch simkaart: er is gewoon iets goed misgegaan tijdens het onderhoud aan de zendmast. De dekkingskaart zegt ondertussen dat ik volle bak bereik moet hebben, maar bellen gaat erg moeizaam en internet is al helemaal niet mogelijk.
Het betreft 4587CA 21 (huisnummer is van een leegstaand huis in de het blok wegens privacy). Zou KPN hier aub naar willen kijken?