Samengevat: ik kan niet inloggen in de box12 want hij geeft aan wachtwoord onjuist.
Zou bijna zeker weten dat het wachtwoord juist is en ook dit is het wachtwoord in mijn wachtwoordmanager(s) die ik geregistreerd heb.
Een tijdje geleden had ik hetzelfde, hiervoor uiteindelijk met de klantenservice aan de lijn gehangen met als uitkomst dat mij maar een geheel nieuw modem is opgestuurd.
Ik had toen het modem al een reset met een paperclip achterop gegeven, het wachtwoord op het modem geprobeerd maar niks hielp.
Ook inloggen via verschillende browsers hielp niet.
Na de fabrieksreset laad het modem alle gegevens weer in (want mijn aangepaste wifinetwerk naam kwam ook weer in de lucht).
Nadat ik het nieuwe modem had ontvangen na veel moeite via de privacymode in de Edge browser kunnen inloggen en nu kan ik wederom niet weer inloggen.
Wordt er een beetje moe van het steeds lastig kunnen inloggen in de box12. Of de inlogpagina geeft foutmeldingen met een certificaat(wat tenminste nu lijkt opgelost) of je kan dus blijkbaar niet inloggen.
Een simpele plek en manier om het wachtwoord te resetten heb ik niet gevonden. Als je zoekt kom je zaken tegen dat het op de website zou kunnen maar ik kom alleen maar linkjes tegen of het resetten van het wifi wachtwoord.
Ik wil gewoon graag kunnen inloggen zonder het hele netwerk hier down te halen met familieleden(kinderen) die daar niet erg blij van worden en ik als het even tegenzit weer flink wat tijd kan investeren om alles weer goed draaiend te krijgen (inclusief de superwifipunten waarvan ze soms wel en soms niet goed te lijken herstellen na een modem reset).
Kortom kan er niet gewoon weer een ouderwetse simpele inlog pagina komen met een wachtwoord reset!