Hoi @zoek het maar uit, welkom op ons forum! Als het inloggen op de webmail wel lukt moet het wel ergens iets met de instellingen zijn. Had je de stappen die GeSp noemt doorlopen? Kan het anders zijn dat er nog een oud account ingesteld staat waar deze foutmelding vandaan komt?
Zelfde probleem hier..Met mijn office 2013 kan ik outlook gewoon gebruiken met dezelfde email instellingen die ik met office 2021 uit probeer. Af en toe krijg ik een melding dat het certificaat op de kpn-server niet juist is . Op dit moment blijft de imap instelling steken op : “Alles wordt voorbereid”
Gebruik je dan wel de instellingen die in de link staan?
Meestal krijg je certificaat meldingen als je de verkeerde servers of poorten instelt.
Bij Office 2021 hoef je eigenlijk niets in te stellen, je geeft het KPN e-mailadres en wachtwoord op en outlook doet de rest.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.