Sinds de update naar launcher 1.162.6 heb ik last van stilstaande beelden. Het beeld blijft even stil staan en gaat dan weer door. Het probleem doet zich voor op beide TV+ boxen. Echter als ik een opname ga bekijken dan doet het probleem zich niet voor en is het beeld gewoon vloeiend zoals normaal. Ik heb de boxen al rechtstreeks op het modem aangesloten en dan blijft het probleem gewoon bestaan. Ik heb beide tv boxen al opnieuw opgestart, het modem (box14) opnieuw opgestart en het glasvezelkastje opnieuw opgestart. Echter het probleem blijft bestaan. Ik vind het vreemd dat bij het afspelen van opnames het wel goed gaat en bij live tv er haperingen zijn. Heeft dit te maken met de laatste update?
Beantwoord
Na laatste Launcher update 1.162.6 stilstaand beeld
Beste antwoord door Rick.van.D
Bij mij lijkt het probleem zichzelf opgelost te hebben. Sinds gisteren heb ik weer normaal beeld en heb helemaal niets veranderd! Staat gewoon op multicast. Vreemd maar wel blij dat het weer goed is....
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.