Op het adres van mijn ouders is al een storing sinds woensdagochtend. Steeds weer schuift de verwachte eindtijd met 3 tot 4 uur op en inmiddels is het bijna weekend.
Een update komt er niet (zou per SMS gegeven moeten worden maar er komt niks) en als je belt wordt maar gezegd geduld en spreken de verwachte eindtijd uit.
Vanochtend gebeld en de medewerker geeft aan, als het vanmiddag nog niet opgelost is bel dan maar dan sturen wij een noodpakket op die de volgende bezorgdag er kan zijn.
Nou storing is nog steeds niet opgelost en natuurlijk maar even gebeld weer voor mijn ouders. Krijg ik te horen dat dat helemaal niet kan. Dus een toezegging van degene aan de lijn om blijkbaar maar snel van me af te zijn.
Mijn ouders zitten nu al 3 dagen zonder internet en moeten maar steeds afwachten. Er is geen zicht op een oplossing of iets van oplossing. Ze worden gewoon in de steek gelaten door KPN.
Dus ben benieuwd of er nu gewoon iets van een oplossing geboden kan worden.
--
Wel respect voor de laatste medewerker die ik aan de lijn had en dus moest aangeven dat haar collega iets had verteld wat dus niet mogelijk is. Zij kon tenminste wel een gesprek voeren waarin, hoe graag ze ook wil, de klant niet kon helpen en dit ook gewoon aangaf. Natuurlijk zat er frustatie in mij over de gang van zaken maar we konden wel een fatsoenlijk gesprek voeren met respect.