Skip to main content
Beantwoord

VRT Nieuws is niet seriematig op te nemen

• 12 februari 2025
  • 4 reacties
  • 136 keer bekeken

Hoe en waar kun je een klacht indienen, wanneer een serie niet wordt voorzien van SEIZOEN en AFLEVERING ?

VRT NWS Journaal 13u: Serie informatie (seizoen en aflevering) niet meer zichtbaar

Er loopt mogelijk iets fout bij de verwerking van onze informatie bij uw distributeur want normaal gezien zou u keurig de seizoens- en afleveringsnummers moeten kunnen zien.

Dit verloopt bij elke Telecom operator nog anders per type tv-box. 

VRT levert de informatie van het uitzendschema aan een EPG-partner en daar is eigenlijk niets in gewijzigd. 
Elke aflevering heeft een onderscheiden koppeling met een verschillend seizoen per VRT NWS journaal 13u, VRT NWS journaal 19u, VRT NWS Laat. 
Veel hangt dus af van hoe de telecom operator die opname logica dan verder ontwikkeld of aanpast. Er is destijds enige impact geweest in september 2023 toen men de term VRT NWS journaal heeft ingevoerd langs VRT kant. 
Maar sindsdien hebben we geen weet dat er nog iets mis zou zijn.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Laten we dit issue verder bespreken in  het reeds eerder aangemaakte topic:

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

PeterG
Superuser
  • 61194 reacties
  • 12 februari 2025

Deze vraag is in feite dubbel. Je eerdere staat hoger in de wachtrij en daar zal dus eerder een kpn moderator op komen. 

De wachtrij is momenteel ongeveer 48 uur.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 12 februari 2025

Ik ben op zoek naar de verantwoordelijke voor de EPG (Elektronische Programma Gids)

De telefonische helpdesk kon mij niet helpen en verwees mij door naar de VRT.

De aanbieder van programma gegevens verklaart schriftelijk dat elke serie van haar (VRT NWS) wordt voorzien van een seisoensaanduiding. 

Het gaat bij één serie programma’s niet goed (mogelijk zijn er meer series die niet worden voorzien van een seizoens-aanduiding + aflevering)

Waar vind ik meer informatie over de wachtlijst van aangemelde problemen en waar worden de wachttijden van deze Community gemeld?

PeterG
Superuser
  • 61194 reacties
  • 12 februari 2025

Die komt echt niet sneller door het “20” keer te vragen in verschillende topics.

Alles loopt hier via de KPN Moderators. Die geven het dan weer door aan de TV afdeling.

Dus rustig op een moderator wachten.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10757 reacties
  • Antwoord
  • 13 februari 2025

Laten we dit issue verder bespreken in  het reeds eerder aangemaakte topic: