Skip to main content
Beantwoord

Kids abonnement afsluiten en via bestaand mobiel abonnement laten lopen

• 26 februari 2025
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Old Geezer
Topper
Forum|alt.badge.img

Ik heb een vraag voor een KPN moderator maar eerst wat informatie.

Op mijn woonadres staan behalve het abo voor vast internet ook 4 mobiele telefoons geregistreerd, dus 5 abonnementen in totaal die elk afzonderlijk worden gefactureerd aan de 5 houders van de abonnementen.  Er wordt gebruikt gemaakt van Combi voordelen en er wordt onderling MB’s gedeeld.

Nu is het plan om een extra kids account af te sluiten op mijn woonadres, ik begrijp dat de facturatie daarvan gebeurt door het kids abonnement te koppelen aan een bestaand mobiel abonnement.

Mijn vraag:

Kan elke abonnement houder het kids abonnement aanvragen en de facturatie via het eigen mobiel abonnement laten gebeuren ?

Alvast bedankt voor je antwoord.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Old Geezer, ik denk graag mee. 

Een Kids sim kan apart worden besteld. Vanzelfsprekend komt dit wel op de naam van een van de ouders te staan omdat het hier om een minderjarige gaat. Alle informatie hierover kun je op onze website vinden. Daar kun je het ook bestellen. 

Bekijk origineel

2 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23409 reacties
  • Antwoord
  • 28 februari 2025

Hi ​@Old Geezer, ik denk graag mee. 

Een Kids sim kan apart worden besteld. Vanzelfsprekend komt dit wel op de naam van een van de ouders te staan omdat het hier om een minderjarige gaat. Alle informatie hierover kun je op onze website vinden. Daar kun je het ook bestellen. 

Old Geezer
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 22 reacties
  • 1 maart 2025

Bedankt â€‹@Alex van KPN 

Reageer