Skip to main content
Beantwoord

Zenderpakket niet geactiveerd en updates niet ontvangen, box blijft vastzitten op JVC recovery

• 26 februari 2025
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Heldert
Helper

heb ook nog nooit zenderpakket geactiveerd en updates ook niet of nooit gezien!!! en ka ook niet resetten de box er blijft dingen op staan!! kreeg ook in beeld info over jvc recovery terwijl ik een sharp google tv heb

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Heldert, het is me niet helemaal duidelijk wat je precies bedoelt. Wat voor zenderpakket bedoel je? Wat voor updates? Waar krijg je die recovery melding precies te zien? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Er mist nu informatie, waardoor het moeilijk is om met je mee te denken. Kan je er meer over vertellen? Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.

Bekijk origineel

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16283 reacties
  • Antwoord
  • 3 maart 2025

Hoi ​@Heldert, het is me niet helemaal duidelijk wat je precies bedoelt. Wat voor zenderpakket bedoel je? Wat voor updates? Waar krijg je die recovery melding precies te zien? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Er mist nu informatie, waardoor het moeilijk is om met je mee te denken. Kan je er meer over vertellen? Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.

Reageer