Skip to main content
Beantwoord

Box 12 geen wifi meer na update 10-3-2025

• 12 maart 2025
  • 2 reacties
  • 157 keer bekeken

10 maart 2025 een update voor box 12 gehad.

Nu 12 maart 00:37 werkte m'n wifi niet meer en na alle stappen te hebben doorgenomen zoals gezegd wordt gaat de wifi niet aan.

Zelf harde reset heeft geen effect.

Wat nu?

Gr Leo van Zwol

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste ​@MrBuzzel, wat balen dit! Hoe heb jij jouw modem gereset? Je kunt dit op afstand laten doen door in te loggen met je KPN ID óf via een paperclip in het ‘reset’ gaatje. Wat gebeurt er na een reset? Heb je nog steeds geen wifi? En heb je dan ook geen bekabeld internet/tv meer? Mocht je glasvezel hebben, maak dan ook eens jouw glasvezelkastje 2 minuten stroomloos voordat je het modem reset. Als dit geen soelaas biedt, kan je het beste even een belafspraak met ons maken. Dan kunnen de collega's van de telefonische klantenservice je verder helpen. 

​@Bradley81 ik reageer even in jouw eigen topic. Zo gaat het niet door elkaar lopen!

Bekijk origineel

2 reacties

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 12 maart 2025

Ik heb exact het zelfde sinds de update.. Hoop dat ze snel met een oplossing komen. M'n router schakelt zichzelf ook steeds uit en start dan helemaal opnieuw op.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30823 reacties
  • Antwoord
  • 12 maart 2025

Beste ​@MrBuzzel, wat balen dit! Hoe heb jij jouw modem gereset? Je kunt dit op afstand laten doen door in te loggen met je KPN ID óf via een paperclip in het ‘reset’ gaatje. Wat gebeurt er na een reset? Heb je nog steeds geen wifi? En heb je dan ook geen bekabeld internet/tv meer? Mocht je glasvezel hebben, maak dan ook eens jouw glasvezelkastje 2 minuten stroomloos voordat je het modem reset. Als dit geen soelaas biedt, kan je het beste even een belafspraak met ons maken. Dan kunnen de collega's van de telefonische klantenservice je verder helpen. 

​@Bradley81 ik reageer even in jouw eigen topic. Zo gaat het niet door elkaar lopen!

Reageer