Ik heb een vraag; ik ga over twee weken over van Ziggo naar KPN. De glasvezelbox is in de meterkast in de hal. Daar is ook de coax doorverbinding van mijn huidige ziggo abbonement met een verbindinding met coax kabel naar de woonkamer. Ik wil niet(kan niet makkelijk) een nieuwe kabel trekken naar de woonkamer. Kan ik op de KPN box in de meterkas de coax aansluiten waardoor ik het modem in de woonkamer kan hebben? Dit ook ivm het televisiekastje, waarvoor ik alle kabels al heb liggen.
Beantwoord
Kan ik de modem in de kamer via COAX aansluiten op het glasvezelkastje in de meterkast?
Beste antwoord door bnh
Guy S schreef:
bnh schreef:
Guy S schreef:
Top. Ik heb net gekeken inderdaad. En als ik het modem in de meterkast laat zou de TV via wifi werken. Ik heb twee wifipods, de kleine 6 hoekige die in het stopcontact gaan, van ziggo afgenomen destijds. Ik hoop dat die ook met het nieuwe modem kunnen werken. Anders moet ik inderdaad nieuwe pods gaa regelen..
Ik zou voor de beste mesh werking 1 of 2 SuperWiFi2 points bestellen. Als klant kan je ze huren of kopen voor 65 per stuk.
Dus die mesh boxjes van ziggo gaan niet werken?
Dan moet je de wifi van de router zelf uitzetten, dan werkt het. Hoe goed het gaat werken, geen idee..
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.