Skip to main content
Beantwoord

Welkomstcadeau nog niet ontvangen

• 6 augustus 2025
  • 6 reacties
  • 72 keer bekeken

Er is een hele verhaal nu met de welkomstcadeu ik heb slechte communicatie ik probeer alles stuur die ding nou is op jullie doen heel moeilijk ik heb 2 weken geleden besteld en nu zeggen ja je hebt je huisnummer niet doorgegeven terwijl ik hem netjes heb door gestuurd en nu reageert de klantenservice niet meer echt hele slechte ervaring ook gadverdamme stuur m op en doe niet moeilijk 

Admin: bericht aangepast mbt de huisregels

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Anoniem567 ,

KPN schrijft daarover:

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. De factuurdatum van je internet abonnement start de dag nadat je de modem installeert. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 
Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Zo gauw het cadeau naar jou verzonden is, ontvangt je per e-mail een Track & Trace code van ons. Via deze Track & Trace code kun je de status van de levering bekijken.

1. Je hebt garantie op jouw welkomstcadeau. Bij jouw cadeau ontvang je ook een brief met daarin meer informatie over deze garantie. Bewaar deze brief goed!

Je leest alles over de actievoorwaarden, plus lopende en afgelopen acties, op kpn.com/welkomstcadeau.

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met ons. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Nog steeds niet ontvangen na twee weken + drie werkdagen?

Hiervoor kan je contact opnemen met onze partner. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Bron: 

Bekijk origineel

6 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 6 augustus 2025

En owh ja krijg ik m deze week niet dat is vragen om consumenten recht

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38894 reacties
  • Antwoord
  • 7 augustus 2025

Hallo ​@Anoniem567 ,

KPN schrijft daarover:

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. De factuurdatum van je internet abonnement start de dag nadat je de modem installeert. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 
Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Zo gauw het cadeau naar jou verzonden is, ontvangt je per e-mail een Track & Trace code van ons. Via deze Track & Trace code kun je de status van de levering bekijken.

1. Je hebt garantie op jouw welkomstcadeau. Bij jouw cadeau ontvang je ook een brief met daarin meer informatie over deze garantie. Bewaar deze brief goed!

Je leest alles over de actievoorwaarden, plus lopende en afgelopen acties, op kpn.com/welkomstcadeau.

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met ons. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Nog steeds niet ontvangen na twee weken + drie werkdagen?

Hiervoor kan je contact opnemen met onze partner. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Bron: 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 7 augustus 2025

Ik heb de playstation helaas bestelt Noordzee dus je kan toch niet zeggen dat ik die niet hebt bestelt

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38894 reacties
  • 7 augustus 2025
Anoniem567 schreef:

Ik heb de playstation helaas bestelt Noordzee dus je kan toch niet zeggen dat ik die niet hebt bestelt

Dat schrijf ik ook niet. Je moet alleen twee weken wachten en dan nog drie werkdagen. Even geduld dus nog…… 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 7 augustus 2025

Ok 🖕🏻

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 17747 reacties
  • 10 augustus 2025

Hoi ​@Anoniem567, ik kan me voorstellen dat je het graag wilt ontvangen! Wij hebben geen zicht op de verzending daarvan, dat gaat via onze partner zoals Noordzee ook al aangeeft. Als je het na die periode nog niet hebt kan je het beste contact opnemen met het 088 nummer dat hij noemt. Zij zullen dan voor je kunnen kijken wat er over te zien is.