Skip to main content

HBO Max bij KPN

HBO Max bij KPN
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

108 reacties

• Topper
  • 24 reacties
  • 24 januari 2023
Jasper schreef:

Hoi @ilfamo155, als een extra wordt uitgezet gebeurt dat inderdaad per direct. Dat is met HBO Max het geval, en ook bij alle zenderpakketten. Na het uitzetten zijn ze per direct niet meer beschikbaar.

Dus een dag te laat en je zit er weer een maand aan vast. Een week te vroeg en je hebt geen toegang meer.  Klinkt niet helemaal fair en mag iig even vermeld worden.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12963 reacties
  • 24 januari 2023
ilfamo155 schreef:
Jasper schreef:

Hoi @ilfamo155, als een extra wordt uitgezet gebeurt dat inderdaad per direct. Dat is met HBO Max het geval, en ook bij alle zenderpakketten. Na het uitzetten zijn ze per direct niet meer beschikbaar.

Dus een dag te laat en je zit er weer een maand aan vast. Een week te vroeg en je hebt geen toegang meer.  Klinkt niet helemaal fair en mag iig even vermeld worden.

Nee, een dag.

Je kan bij KPN per dag opzeggen, nadat de eerste maand voorbij is.

Dat kan via MIJNKPN of via 0800-0402 (gratis).

• Slimmerik
  • 69 reacties
  • 30 januari 2023

Hoi allemaal,

Vraagje ik heb HBO 3 maanden gratis de eindejaarsactie van KPN kan ik deze ook uitzetten in mijnKPN App?

Of loopt dat dan gewoon door?

Gr,

Theo

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12963 reacties
  • 30 januari 2023

@Theootje 

Je kan hem met MIJNKPN uitzetten.

Dus ook via de app.

Let wel op, als je hem uitzet, stopt het meteen.

Je kan pas uitzetten na 1 maand en dan kan het dagelijks.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 17 februari 2023

Ik heb zojuist HBO max geactiveerd. Ik zou graag de taal wijzigen naar het spaans en daarnaast ook Spaanse ondertiteling instellen. Hoe doe ik dat?

Bedankt.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12963 reacties
  • 18 februari 2023

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 18 februari 2023

Dank je. Die pagina had ik ook gevonden. Echter is dat beperkt tot Engels en Nederlands. Hoe krijg ik bv Spaanse ondertiteling. Dat wordt niet uitgelegd op die pagina, althans volgens mij. 

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • 6908 reacties
  • 18 februari 2023