Skip to main content
Beantwoord

Southpark staat niet op opname maar van The Neighborhood

• 27 juli 2025
  • 10 reacties
  • 328 keer bekeken

aiydn
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Hoi,

Ik heb de nieuwe Southpark-aflevering van zaterdag 26 juli om 20:30 uur opgenomen en ook live bekeken. Live kijken ging gewoon goed, maar op de opname was een aflevering van The Neighborhood te zien.

Weet iemand hoe dit kan?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Wat betreft problemen met aflevering 2 van het nieuwste van South Park:

We hebben de oorzaak gevonden en werken eraan om de juiste opnames neer te zetten. We houden jullie hiervan op de hoogte. Voor nu zou je het programma ervoor terug kunnen kijken (Bob's Burgers). Dan springt ‘ie wél automatisch over naar de juiste aflevering. Helaas kan je niet vooruit spoelen bij Comedy Central, dus je zult die aflevering dan ook helemaal moeten kijken.😅

Bekijk origineel

10 reacties

frankkijktgraagtv
Topper
Forum|alt.badge.img

Bij mij is de opname van South Park S27E01 ook onjuist en een aflevering van de Neighborhood is in de plaats te zien.

Omdat ik gisteren niet live heb gekeken heb ik de start van het nieuwe seizoen helemaal gemist.

Ook benieuwd wat er mis is gegaan en wat KPN te melden heeft hierover.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 27 juli 2025

Ook terugkijken van deze aflevering (zowel via TV-box als via app) lukt niet (meer). Gister halfuurtje later ingestapt (via terugkijken), halverwege de aflevering foutmelding 'metadata not available or invalid' en ondanks alle probleemoplossende stappen kunnen we tot op heden nog steeds niet terugkijken…

Dus ik volg dit topic even voor reactie van KPN.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 27 juli 2025

Hier hetzelfde. Serieopname ingesteld maar hij heeft idd een aflevering van de Neighborhood opgenomen en met terugkijken krijg ik een foutmelding. Een kennis van mij heeft Ziggo en heeft hem wel kunnen zien maar om 21:00 ipv 20:30. Dus ik geprobeert om 21:00 terug te kijken krijg ik gewoon volgens schema gremlins te zien.

Waarom bij Ziggo wel en KPN niet ??

Is toch een lineare uitzending bij Comedy Central??

Heel vreemd en frustrerend KPN

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 27 juli 2025

Heb hem om 20.30 uur gewoon kunnen zien (in hotel, geen idee wat de provider was en thuis op KPN inderdaad geen correcte opname en terugkijken werkt ook niet. Wat is er aan de hand KPN?

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 27 juli 2025

Ook hier werkt t niet. Zelfs de family guy ervoor is anders. Lijkt alsof er iets anders in de straat staat.

Wat wél werkt, half, is eerst FG kijken, wachten ol SP en dan tot en met de reclame kunnen kijken en een heel klein beetje terugkijken va  de gremlins (helemaal naar t begin gaan)

Foutmelding is: kbx_apk_3025

Gisteren ook niet kunnen kijken. Wel als serie opgenomen. Bij opgeslagen programma’s wordt het wel ‘South Park’ genoemd maar je  krijgt alleen eerder vermeld programma te zien. Erg balen.

PeterG
Superuser
  • 65823 reacties
  • 27 juli 2025

De films Gremlins en Neverending story daarna doen het ook niet. Geprobeerd in de app maar in de gids kan ik erop tikken tot mijn vinger eraf valt. Gebeurd niks.

En komt het eindelijk wel dan resulteert "nu kijken" tot even ronddraaiende cirkel maar dan weer alleen het fotootje. 

CC, 12, 26/7

frankkijktgraagtv
Topper
Forum|alt.badge.img

Er zijn meerdere mensen die dit probleem hebben en daardoor ook meerdere topics.

De uitzending van zondag 27 juli is wel terug te kijken.

Zie deze topic voor meer informatie; Aflevering van South Park op 26 juli via Comedy Central niet terug te kijken

Veel kijkplezier.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 10 augustus 2025

Ik had dit probleem ook, en ook met de aflevering van gisteren.

Als ik nu de 2e aflevering wil kijken dan krijg ik de 1e aflevering.

Dit is niet waarom ik me scheelt betaal aan kpn

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 11831 reacties
  • Antwoord
  • 12 augustus 2025

Wat betreft problemen met aflevering 2 van het nieuwste van South Park:

We hebben de oorzaak gevonden en werken eraan om de juiste opnames neer te zetten. We houden jullie hiervan op de hoogte. Voor nu zou je het programma ervoor terug kunnen kijken (Bob's Burgers). Dan springt ‘ie wél automatisch over naar de juiste aflevering. Helaas kan je niet vooruit spoelen bij Comedy Central, dus je zult die aflevering dan ook helemaal moeten kijken.😅

Reageer