heb een v12 box met een deco mesh wifi. chrome cast kan niet met wifi verbinden.
universal plug and play is enabled
v12 gereset, firmware is goed
deco netwerk idem
kan toch niet verbinden
heb een v12 box met een deco mesh wifi. chrome cast kan niet met wifi verbinden.
universal plug and play is enabled
v12 gereset, firmware is goed
deco netwerk idem
kan toch niet verbinden
Beste antwoord door r_k
Het zou iets te maken kunnen hebben met instellingen/beveiliging op de deco mesh.
Bij de concurrentie kwam ik deze oplossingen nog tegen. Wellicht het proberen waard.
"” Het is uiteindelijk gelukt: de melding na invoer van het WiFi-wachtwoord dat verbinding niet gemaakt kon worden, lukte wel toen ik vanuit de DECO-app de beveiligde mesh-mode uitzette voor 3 minuten. Dat geeft een nieuw apparaat de tijd om verbinding te maken. Je kan dit doen per Deco-module, waar het nieuwe apparaat verbinding dient te maken. "”
of deze
“”Had hetzelfde probleem, maar vergde een iets uitgebreidere oplossing.
Mesh functie uitgezet van de deco die zich in dezelfde ruimte als de chromecast bevind evenals snelle roaming, tevens heb ik de 5Ghz op de deco uitgezet, tip van tp link zelf, zelfs de nieuwste chromecast schijnt sneller met 2,4 Ghz te verbinden.
Chromecast zelf daarna gereset en probleemloos verbonden, alles weer aan op de deco en tot nu toe werkt alles naar behoren."”
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.