Skip to main content
Beantwoord

Mijn Netgear Orbi valt steeds uit na de modem update

• 26 januari 2025
  • 8 reacties
  • 114 keer bekeken

Na de update 1 drama, steeds valt de verbinding weg en ook mijn tv gaat in een loop. Ik weet niet wie deze update getest heeft maar die mag wat bijscholing gebruiken. Hopelijk draaien ze die update terug. Als dit zo blijft ga ik toch maar eens bij ziggo of delta kijken. Triest dit. 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Jerry2000, welkom op onze community!
Balen dat het niet meer goed werkt! Inhoudelijk heb ik er niet veel verstand van maar we denken graag even mee!

Wat voor experiabox gebruik je?
Wat voor netwerkapparatuur gebruik je verder?
Hoe heb je dit alles op elkaar aangesloten zitten?

Op onze product updates pagina kun je alles vinden over de laatste updates: Product Updates | Internet & Wifi

Bekijk origineel

8 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15493 reacties
  • Antwoord
  • 28 januari 2025

Hoi ​@Jerry2000, welkom op onze community!
Balen dat het niet meer goed werkt! Inhoudelijk heb ik er niet veel verstand van maar we denken graag even mee!

Wat voor experiabox gebruik je?
Wat voor netwerkapparatuur gebruik je verder?
Hoe heb je dit alles op elkaar aangesloten zitten?

Op onze product updates pagina kun je alles vinden over de laatste updates: Product Updates | Internet & Wifi

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 28 januari 2025

Kpnbox 12 met daarop aangesloten orbi rbre960. Maar ook als ik de wifi gebruik van de kpn box dan verliest deze verbinding. Steeds moet ik mijn lampen en andere apparatuur koppelen. Dit allemaal na die geweldige update. Heb de router al meerdere keren een reboot gegeven.alles zoals de lampen, kattenbak, tv,s stekkers zijn allemaal via wifi verbonden.

Ben ik nu de enigste met dit probleem?

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2337 reacties
  • 28 januari 2025
Jerry2000 schreef:

Ben ik nu de enigste met dit probleem?

Ik heb het toen ook gehad, dat ik net was over gestapt naar KPN en de nieuwe update kreeg.
Heb toen besloten die Orbi zooi de deur uit te doen want het maakte ons knettergek.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 28 januari 2025

Is een set van 1600..... Belachelijk toch dat kpn een pruts update installeert en de klant het maar uit moet zoeken. 

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2337 reacties
  • 28 januari 2025
Jerry2000 schreef:

Is een set van 1600..... Belachelijk toch dat kpn een pruts update installeert en de klant het maar uit moet zoeken. 

Of Netgear heeft prut software, lastig te zeggen zonder dat je weet wat het probleem is.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 28 januari 2025

Waarom heeft het dan al altijd gewerkt en na de update van kpn werkt het niet en waarom geeft de modem kpn box 12 hetzelfde probleem?, ligt dan zeker niet aan netgear. Ook de kpnbox geeft uitval van wifi steeds. Ook na herhaaldelijk opstarten. 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 1 februari 2025

Je bent niet de enige Jerry. Hier ook doffe ellende na de update. Niks werkt meer vlekkeloos: wifi zo instabiel als de pest op mijn TP Link EAP punten. Ik zet wifi in huis maar uit nu.

Ondertussen contract opgezegd. Wat een amateurs.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 25 februari 2025

Zelfde probleem hier. KPN Box 12 met Orbi850. Diverse keren modem herstart, gaat wel iets beter, maar nog steeds uitval. Kennelijk kan de KPN helpdesk een ‘hardere’ reset doen dan jezelf op modem kan uitvoeren. Er werd mij ook aangeraden om niet alleen modem te (laten) resetten, maar ook de NT kast (10 seconden van de stroom halen).

de mijnmodem.kpn pagina is sinds kort wel een heel stuk beter dan de pagina die ik voorheen gebruikte. 

Reageer