Skip to main content
F.A.Q.

iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties

• 15 september 2023
  • 914 reacties
  • 59299 keer bekeken
iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

914 reacties

• Helper
  • 45 reacties
  • 5 oktober 2023
Apple123 schreef:

Ik heb de PM 256 NT twee keer besteld, beide om 14:33 uur op 15-09. Kreeg de “je toestel is gereserveerd” e-mail om 15:13 uur. 

Zojuist een e-mail dat ze beide onderweg zijn met PostNL en dat ze vandaag geleverd gaan worden! 🎊

Hier hetzelfde toestel besteld op 15 september om 14:34 en om 14:55 gereserveerd mailtje ontvangen. Sta nu al vanaf gisterochtend op verwerking - klaar maken voor verzending. 

Hoelang heb jij op klaar voor verzending gestaan? Ook vanaf gisterochtend?

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 5 oktober 2023

Hier ook 14:05 bestelling geplaatst, 16:30 pas reserveringsmail  binnen….

pre order is dus echt gewoon kul

volgende keer wacht ik wel een maand dan weet ik zeker dat ik hem meteen in handen heb.

Ben op zich best een geduldig mens maar moet zeggen dat dit op deze manier toch zwaar op de test word gesteld 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 5 oktober 2023
Mittavic schreef:

Hier hetzelfde toestel besteld op 15 september om 14:34 en om 14:55 gereserveerd mailtje ontvangen. Sta nu al vanaf gisterochtend op verwerking - klaar maken voor verzending. 

Hij stond sinds afgelopen dinsdag op stap 2. Gisteren (vannacht) de track & trace gekregen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 171 reacties
  • 5 oktober 2023

Je kunt nu ook veel types ook gewoon kopen nu. De pro 256gb black is gewoon te koop nu bij oa amac

en kpn kan geen voorraad krijgen….

• Helper
  • 45 reacties
  • 5 oktober 2023
Apple123 schreef:
Mittavic schreef:

Hij stond sinds afgelopen dinsdag op stap 2. Gisteren (vannacht) de track & trace gekregen.

Thnx. Die van mij sinds woensdagochtend op klaar maken voor verzending en wellicht ook al op dinsdagavond. Dan maar hopen op vannacht een track and trace en dan morgen leveren.

• Helper
  • 45 reacties
  • 5 oktober 2023

Uw nieuwe Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium is verzonden en wordt binnen 3 werkdagen door PostNL bij u thuisbezorgd.

Kijk dat zijn de goede berichten 😁

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 5 oktober 2023
MichielDeRouter schreef:

<afbeelding>

Hoe kom jij via een chat in contact met kpn? Ik sta ook nogsteeds op verwerken en dat hij klaargemaakt wordt voor verzending, dus wil weten wanneer ik hem ga ontvangen.

• Helper
  • 45 reacties
  • 5 oktober 2023
NickyP schreef:
MichielDeRouter schreef:

<afbeelding>

Hoe kom jij via een chat in contact met kpn? Ik sta ook nogsteeds op verwerken en dat hij klaargemaakt wordt voor verzending, dus wil weten wanneer ik hem ga ontvangen.

Ik denk facebook !

Rutger
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+2
  • KPN medewerker
  • 72 reacties
  • 5 oktober 2023

Mijn iPhone 15 Pro Max 5G 256GB Blue Titanium is net door PostNL bezorgd 😎 Besteld op vrijdag 15 september even na 14.00 uur.

fubje schreef:

Je kunt nu ook veel types ook gewoon kopen nu. De pro 256gb black is gewoon te koop nu bij oa amac

en kpn kan geen voorraad krijgen….

Ik zie nu alleen nog de iPhone 15 Pro Black Titanium en Blue Titanium met 1 TB opslag op voorraad bij Amac. Kost ook €1859,.- 😯 Van de 15 Pro Max modellen hebben ze niks. 

Ik kreeg van de Bol.com en Coolblue apps gisteren ook een notificatie dat ze weer voorraad hadden en toen ik een paar minuten later op de notificatie klikte was er al weer niks meer op voorraad. 

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 5 oktober 2023

Oeee bijna  😍🤩 

Ik heb mijn bevestiging om 14:30 gehad op de 15e. Voor de iPhone 15 pro Max natural titanium 256 gb. En bij m'n bestelstatus staat het nog steeds op ‘controleren’ hoe kan dat?? Ik heb zo vroeg besteld @Kpn 

• Helper
  • 42 reacties
  • 5 oktober 2023
justroebbie schreef:

Oeee bijna  😍🤩 

Wanneer heb je ‘m besteld als ik vragen mag?

• Helper
  • 32 reacties
  • 5 oktober 2023
Charmaine Meghoe schreef:

Ik heb mijn bevestiging om 14:30 gehad op de 15e. Voor de iPhone 15 pro Max natural titanium 256 gb. En bij m'n bestelstatus staat het nog steeds op ‘controleren’ hoe kan dat?? Ik heb zo vroeg besteld @Kpn 

Hetzelfe bij mij nog steeds op controleren!

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 5 oktober 2023
Robin.wm schreef:
justroebbie schreef:

Oeee bijna  😍🤩 

Vrijdag 15 september om 14.32 heb ik de telefoon besteld bij KPN in de preorder.

Ik heb net pas binnen dat de telefoon morgen word bezorgd.

Dus kan niet wachten dat ik de iphone binnen heb.

D.N.
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 53 reacties
  • 6 oktober 2023
justroebbie schreef:
Robin.wm schreef:
justroebbie schreef:

Oeee bijna  😍🤩 

Vrijdag 15 september om 14.32 heb ik de telefoon besteld bij KPN in de preorder.

Ik heb net pas binnen dat de telefoon morgen word bezorgd.

Dus kan niet wachten dat ik de iphone binnen heb.

Maar hoe laat was jouw reserveringsmail toen je die binnen kreeg? Want ik heb om 14:02 besteld op de 15e, dezelfde toestel maar had mijn reserveringsmail door het *** systeem van KPN om 16:37 binnen.

Admin: bericht aangepast i.v.m. de huisregels

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 6 oktober 2023

is wel echt weer hele slechte service/ communicatie van KPN in deze.

PM 256 natural 15/9 om 15.43 uur gereserveerd in systeem. Nog steeds nul bericht… 

Ga nu toch idd langzaam aan eens elders kijken want vertrouwen dat dit op korte termijn door KPN geregeld wordt is eigenlijk wel weg. Ook de update mail die  22/9 werd verstuurd met popi-jopi taal die zelf mijn 3 pubers te oubollig vonden heeft niet geholpen.

Zou beter zijn als er eerlijk gecommuniceerd wordt cf website van vodafone waarop levertijden wel bij benadering getoond worden.. 

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 6 oktober 2023
M vd valk schreef:

is wel echt weer hele slechte service/ communicatie van KPN in deze.

PM 256 natural 15/9 om 15.43 uur gereserveerd in systeem. Nog steeds nul bericht… 

Ga nu toch idd langzaam aan eens elders kijken want vertrouwen dat dit op korte termijn door KPN geregeld wordt is eigenlijk wel weg. Ook de update mail die  22/9 werd verstuurd met popi-jopi taal die zelf mijn 3 pubers te oubollig vonden heeft niet geholpen.

Zou beter zijn als er eerlijk gecommuniceerd wordt cf website van vodafone waarop levertijden wel bij benadering getoond worden.. 

Heb ze vandaag toevallig gebeld maar zelfs daar krijg je 0 transparantie. Ze kunnen niks beloven(logisch natuurlijk) en niks zeggen, vervolgens sta je 10 minuten in de wacht om te horen dat het nog weken kan duren (PM 256 black besteld rond 14.20). Vind het allemaal maar bijzonder. Wel lieten ze me weten dat ze postNL maandag een mail laten sturen naar mij in ieder geval met een update, snap alleen niet zo goed wat postNL hier mee van doen heeft en wat hij hiermee precies bedoelde.. afwachten maar

• Helper
  • 45 reacties
  • 6 oktober 2023

Bijnaaa! (PM 256GB NT) 😁 hoop voor jullie ook! Succes allemaal.

• 0 reacties
  • 6 oktober 2023

Mijne zojuist ontvangen via AMP koerier, super blij. Voor andere mensen die hem via AMP krijgen, wees aanwezig en hou je bank en ID bij je. Spaart tijd en je bent er binnen 5 min doorheen met de koerier. 

Veel succes nog allemaal

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 6 oktober 2023

Wageningen Ronald
Nieuwkomer

is er al iemand die de iphone 15 pro NT 128gb heeft ontvangen? Of voorbij controle is gekomen. 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Topper
  • 17 reacties
  • 6 oktober 2023

Heeft iemand email gekregen ?

• Helper
  • 32 reacties
  • 6 oktober 2023

Ja ik helaas niet op voorraad weer

• Topper
  • 17 reacties
  • 6 oktober 2023