Skip to main content
F.A.Q.

iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties

• 15 september 2023
  • 914 reacties
  • 59299 keer bekeken
iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

914 reacties

• Topper
  • 15 reacties
  • 6 oktober 2023
J.ML schreef:

Heeft iemand email gekregen ?

Om 16:37 weer een nietszeggende #!%$£ mail gekregen…

Ja ik ook derde keer weer mail met helaas 

• Topper
  • 17 reacties
  • 6 oktober 2023
Madamewijnen schreef:

Welke kleur hebt je besteld?

• Helper
  • 42 reacties
  • 6 oktober 2023

Ook paar min geleden de mail gehad, kijkend hoe laat deze is, verwacht ik ‘m volgende week vrijdag weer. 

nog nooit zo’n lange pre-order wachttijd gehad. Kanonnen.. 

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 6 oktober 2023

Hier om half 5 en heb de pm nt 256

• Topper
  • 15 reacties
  • 6 oktober 2023
Ilonc schreef:

Half 5 besteld of half5 de mail?

als je pas half 5 hebt besteld, is KPN willekeurig iPhones aan het uitleveren en niet FIFO.

• Topper
  • 17 reacties
  • 6 oktober 2023
Ilonc schreef:

Krijgt je deze week of nog niet op voorraad?

En wanneer hebt je besteld?

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 6 oktober 2023

Nee nee de mail van vandaag om half 5 binnen….. bestelling was vrijdag de 15de om 14:10

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 6 oktober 2023
Nkrms schreef:
Ilonc schreef:

Half 5 besteld of half5 de mail?

als je pas half 5 hebt besteld, is KPN willekeurig iPhones aan het uitleveren en niet FIFO.

Als ik het hier allemaal lees gaat het zo wie zo niet FIFO

• Topper
  • 17 reacties
  • 6 oktober 2023

Net gesproken met klanten service, en zij zegt dat er is niet genoeg iphones gekregen dus wachtijd kan 6-7 weken. Niet te geloven, bijna hetzelfde wachttijd als ik nu besteld.

• Helper
  • 32 reacties
  • 6 oktober 2023
J.ML schreef:
Yqzzine schreef:

Ja ik helaas niet op voorraad weer

Hoelaat hebt je update gehad? En welke kleur je besteld

Ik had een update om 15:43 iPhone 15 pro Max 256 NT

• Helper
  • 32 reacties
  • 6 oktober 2023
J.ML schreef:

Net gesproken met klanten service, en zij zegt dat er is niet genoeg iphones gekregen dus wachtijd kan 6-7 weken. Niet te geloven, bijna hetzelfde wachttijd als ik nu besteld.

Ik weet niet of het zelfde geld voor mensen die hem de dag van de pre order ook hebben besteld 

J.ML schreef:
Madamewijnen schreef:

Welke kleur hebt je besteld?

pm nt 256. Dezelfde als de rest van de ffing wereld kennelijk. Als ik dat had geweten had ik de witte besteld, die wilde ik namelijk eigenlijk liever. Had verkeerd gedrukt….

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 6 oktober 2023

Ik wilde deze kleur…… vind alleen zoals ik hier de soms lees…. Tijd van bestelling en net zoals bij mij tijd dat je de uiteindelijke mail van reservering hebt gekregen….. klopt absoluut niet…… 

heb ook op tijd besteld kreeg de mail van reservering pas om half 5……… op 15 september 

kan nu dus wachten tot november wtf

nooit geen pre order meer…….  Snap best dat ook kpn moet wachten op de levering….. maar vraag me af hoe kpn de wachtlijst samen stelt!

• Helper
  • 32 reacties
  • 6 oktober 2023
Ilonc schreef:

Ik wilde deze kleur…… vind alleen zoals ik hier de soms lees…. Tijd van bestelling en net zoals bij mij tijd dat je de uiteindelijke mail van reservering hebt gekregen….. klopt absoluut niet…… 

heb ook op tijd besteld kreeg de mail van reservering pas om half 5……… op 15 september 

kan nu dus wachten tot november wtf

nooit geen pre order meer…….  Snap best dat ook kpn moet wachten op de levering….. maar vraag me af hoe kpn de wachtlijst samen stelt!

Ik denk niet dat het voor de mensen die op de 15 de iPhone hebben besteld tot november moeten wachten lijkt me echt sterk 

MarcoBl
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 43 reacties
  • 6 oktober 2023
Mittavic schreef:

Bijnaaa! (PM 256GB NT) 😁 hoop voor jullie ook! Succes allemaal.

Heyhey, moest je echt zelf aanwezig zijn om je telefoon te ontvangen of mag iemand het ook voor jou in ontvangst nemen?

• Topper
  • 17 reacties
  • 7 oktober 2023
MarcoBl schreef:
Mittavic schreef:

Heyhey, moest je echt zelf aanwezig zijn om je telefoon te ontvangen of mag iemand het ook voor jou in ontvangst nemen?

Hoeveel dagen van te voren krigjt je een email over de  bezorging? 

• Topper
  • 17 reacties
  • 7 oktober 2023
MarcoBl schreef:
Mittavic schreef:

Je moet zelf aanwezig. 

Kan niet meer inloggen en krijg deze melding…. 🤷🏼

Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27426 reacties
  • 7 oktober 2023
GerbrandDiebels schreef:

Kan niet meer inloggen en krijg deze melding…. 🤷🏼

Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik

Kon dat eerst wel, @GerbrandDiebels ?  Kijk anders morgen even opnieuw. 

MarcoBl
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 43 reacties
  • 8 oktober 2023

Kreeg vanochtend een mailtje dat mijn toestel nog steeds gereserveerd is en dat die op het moment nog niet op voorraad is, fijn dat er een mailtje word gestuurd, nog even wachten dus! 

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 8 oktober 2023

Wie heeft er al info over zijn iPhone 15 pro Max BT 256 GB? Helaas staat het bij mij nog steeds op 1 maar wel de 15e gelijk besteld. Zijn er vaste dagen dat KPN uitlevert of is dit verschillend?

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 9 oktober 2023
JdH88 schreef:

Wie heeft er al info over zijn iPhone 15 pro Max BT 256 GB? Helaas staat het bij mij nog steeds op 1 maar wel de 15e gelijk besteld. Zijn er vaste dagen dat KPN uitlevert of is dit verschillend?

Ik heb ook nog steeds geen update. Ik heb mijn 15 pro max NT 256 GB de 15e besteld om 14:05 en heb niks. Ik heb meerdere keren de NT hier in het forum voorbij zien komen, dus ik heb ook geen idee hoe KPN de volgorde bepaald van uitleveren..

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 9 oktober 2023

Nee idd ik heb ook nog geen update! Maar wel pas rond 20.00 besteld! Maar dat zal dan toch niet gaan betekenen dat we nog maanden moeten wachten?!

D.N.
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 53 reacties
  • 9 oktober 2023

@KPN, het duurt lang! Om 14:02 mijn bestelling gedaan PM 256GB NT en ik wacht nog steeds. 
Ik snap dat Apple lastig is en weinig levert, maar tjemig zeg. Kunnen jullie geen grotere orders bestellen of nemen jullie altijd exact de aantal orders die besteld zijn door jullie klanten?

Daarbij, wat meer duidelijkheid naar klanten mag ook wel. Bijvoorbeeld: Hoeveel openstaande orders zijn er nog van diegene die op de 15e de preorder hebben gedaan en van elk model en kleur.

Hoeveel jullie verwachten binnen te krijgen en wanneer. Dit is informatie die jullie zelf kunnen verschaffen naar klanten toe en niet afhankelijk te zijn van andere partijen.

Op z'n minst weet de klant, waar hij of zij ongeveer staat. Kan mij niet voorstellen dat jullie niet weten hoeveel backorders er nog openstaan van diegene die op de 15e besteld hebben.