Skip to main content
F.A.Q.

iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties

• 15 september 2023
  • 914 reacties
  • 59300 keer bekeken
iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

914 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23353 reacties
  • 7 november 2023
JanE.Heite schreef:

@Kpn Wat ik mij afvraag, is of er bijvoorbeeld een vaste dag in de week is, waarop jullie een zending iphone’s ontvangen. (In het bijzonder de 15 Pro Max)

Ik ben zeer benieuwd.

Nee, het heeft ook te maken met welk model het precies is, welke kleur en geheugen. Kortom, we zijn echt afhankelijk van wat we binnenkrijgen.

Ik zit er ook op te wachten overigens, had ik het maar. Nog even geduld dus alsjeblieft. 

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 7 november 2023
Alex_P schreef:
JanE.Heite schreef:

@Kpn Wat ik mij afvraag, is of er bijvoorbeeld een vaste dag in de week is, waarop jullie een zending iphone’s ontvangen. (In het bijzonder de 15 Pro Max)

Ik ben zeer benieuwd.

Nee, het heeft ook te maken met welk model het precies is, welke kleur en geheugen. Kortom, we zijn echt afhankelijk van wat we binnenkrijgen.

Ik zit er ook op te wachten overigens, had ik het maar. Nog even geduld dus alsjeblieft. 

Ik heb een Pro Max WT 246GB besteld op 15-10. Nu zag ik dat de levertijden van de witte behoorlijk zijn gezakt, zag bij KPN vandaag staan dat deze uitvoering nu een levertijd van 1 a 2 weken heeft. 
Mijn idee op basis hiervan is nu, dat ik mijn toestel deze week haast we mag verwachten…

• Topper
  • 22 reacties
  • 7 november 2023
JanE.Heite schreef:
TNNT schreef:

Mijne is afgeleverd 🙏🙏🙏

Ik hoop dat het wachten beloond is! Veel plezier met je nieuwe iPhone!

Het wordt steeds stiller op dit forum…, voelt alsof ik de enige nog wachtende ben...

Maak je geen zorgen ik wacht ook nog 🥲

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 8 november 2023

Om 21:07 uur is mijn pakketje aangemeld dus krijg hem vandaag! Eindelijk 

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 8 november 2023
SanneL21 schreef:

Om 21:07 uur is mijn pakketje aangemeld dus krijg hem vandaag! Eindelijk 

Goedemorgen!, En wanneer heb je besteld? en welke uitvoering?

Alvast veel plezier met je nieuwe iphone!

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 8 november 2023

De iPhone 15 pro Max naturel 256gb en besteld op 6 oktober dus 4,5 week gewacht 

• Topper
  • 24 reacties
  • 8 november 2023
SanneL21 schreef:

3oktober besteld en ik heb hem gisteren ontvangen 

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 8 november 2023
TNNT schreef:
SanneL21 schreef:

Lijkt erop dat er niet helemaal op volgorde van bestellen wordt uitgeleverd. Scheelt overigens niet heel veel, maar toch… Ik zal nog even geduld moeten hebben.

• Topper
  • 24 reacties
  • 8 november 2023
JanE.Heite schreef:
TNNT schreef:
SanneL21 schreef:

Lijkt erop dat er niet helemaal op volgorde van bestellen wordt uitgeleverd. Scheelt overigens niet heel veel, maar toch… Ik zal nog even geduld moeten hebben.

Moet jullie kpn bellen, ik heb toen heel vaak met hun gebeld. Erop dat er niet helemaal op volgorde geleverd 

• Topper
  • 22 reacties
  • 8 november 2023
JanE.Heite schreef:
TNNT schreef:
SanneL21 schreef:

Ik heb die van mij 25-09 besteld en heb nog niks binnen ze zeggen 10 november 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 8 november 2023

Ik krijg nu al 4 -5 weken te lezen in mails dat de IPhone 15 pro die ik heb besteld niet op voorraad is .. maar is er een indicatie wanneer deze wel weer voorradig zal zijn ? Want dit duurt wel heel erg lang 😇

Admin: samengevoegd met het centrale iPhone 15 topic

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 8 november 2023
JanE.Heite schreef:
TNNT schreef:

Mijne is afgeleverd 🙏🙏🙏

Ik hoop dat het wachten beloond is! Veel plezier met je nieuwe iPhone!

Het wordt steeds stiller op dit forum…, voelt alsof ik de enige nog wachtende ben...

17-10 pro max NT 256GB besteld. Ik wacht met je mee. 👍

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 8 november 2023

@djordyy Ah, ik dacht dat ik als laatste zo’n beetje had besteld.. 😉

Ik had de WT besteld, schijnt samen met de NT de langste tijd te duren.

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 8 november 2023
JanE.Heite schreef:

Hahah valt mee dus. Er zijn voor mij pas 3 weken voorbij dus ik zal nog niet te veel zeuren! 😂👍

• Topper
  • 24 reacties
  • 8 november 2023
JanE.Heite schreef:

Is jou telefoon al binnen?

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 8 november 2023
TNNT schreef:
JanE.Heite schreef:

Nee, helaas nog niet, maar ik verwacht niet dat het nog heel lang zal gaan duren. Ik heb gezien dat bestellingen van 6 oktober al worden uitgeleverd zijn, ik heb de 15e pas besteld.

Ik heb alleen niet veel mensen op het forum gezien welke de witte hebben besteld. Kan op basis daarvan ook slecht een inschatting maken.

(Daarom vraag ik ook telkens welke men heeft besteld en wanneer, kan je er een beetje gevoel bij krijgen wanneer je aan de beurt bent.)

• Topper
  • 24 reacties
  • 8 november 2023
JanE.Heite schreef:
TNNT schreef:
JanE.Heite schreef:

Nee, helaas nog niet, maar ik verwacht niet dat het nog heel lang zal gaan duren. Ik heb gezien dat bestellingen van 6 oktober al worden uitgeleverd zijn, ik heb de 15e pas besteld.

Ik heb alleen niet veel mensen op het forum gezien welke de witte hebben besteld. Kan op basis daarvan ook slecht een inschatting maken.

(Daarom vraag ik ook telkens welke men heeft besteld en wanneer, kan je er een beetje gevoel bij krijgen wanneer je aan de beurt bent.)

Ik heb de titanium 256GB

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 8 november 2023

@TNNT  😂 Een beetje ons wachtende, de ogen uitsteken… 😂

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 8 november 2023

@TNNT Maar wat had jij hier voor? En is hij het wachten waard geweest?

• Topper
  • 24 reacties
  • 8 november 2023
JanE.Heite schreef:

@TNNT  😂 Een beetje ons wachtende, de ogen uitsteken… 😂ik denk volgende dat jou telefoon binnen is echt duimen 🙏🙏🙏

Ik heb net een hoesje gekocht bij Apple in Tilburg ik wou di van 69 euro maar de verkoopster zei mevrouw niet doen koop gewoon di van 25 euro 

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 8 november 2023

Ziet er goed uit! Mooie kleur toestel.

Ik maak gebruik van MagSafe in de zakelijke auto, privé in de auto en thuis bij het laden, dus ik zit wel een beetje vast aan de hoesjes van Apple welke veel te duur zijn.

Ik bestel vaak ook nog wel bij onze Chinese vriend Alie, zijn erg goedkoop maar een wisselende kwaliteit ivm MagSafe. Als je geen MagSafe gebruikt, is het al snel goed en een heel ruime keuze.

Mijn bestelling blijft maar op het eerste bolletje hangen…. “Controleren” 😥

• Topper
  • 24 reacties
  • 8 november 2023

Ik vind zo jammer dat Appel stoer doet over hun telefoons het is niet meer  leuk. Ik denk volgende keer ga ik verder met Android Samsung.  Wil jij misschien de naam van de site geven over de hoesje, of Emailen ****

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

• Topper
  • 24 reacties
  • 8 november 2023

Over de hoesjes 

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 8 november 2023

Ik heb even wat quotes weggehaald. Dit komt de leesbaarheid ten goede omdat we nu steeds een grote foto in beeld hadden. 

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 8 november 2023
TNNT schreef:

Ik vind zo jammer dat Appel stoer doet over hun telefoons het is niet meer  leuk. Ik denk volgende keer ga ik verder met Android Samsung.  Wil jij misschien de naam van de site geven over de hoesje, of Emailen ****

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Ik denk niet dat KPN hier veel aan kan doen, ik geloof niet dat ze ons onnodig lang willen laten wachten. Ook denk ik, dat als ze het kunnen ons ook beter zouden informeren. 
Ik denk dat eerder Apple de boosdoener is..