Nogal idioot dit, maar van de klantenservice zakelijk moet ik hier mijn vraag neerleggen hoe ik onze lokale publieke tv-zender opgenomen kan krijgen in het zenderpakket van KPN.
Welke productowner, content manager moet ik bellen, want via gewoon KPN bellen werkt het dus blijkbaar niet…
Beste antwoord door Piet van der Vooren
@Toekook KPN neemt in principe alleen een lokale publieke omroep in het zenderpakket op in de gemeente waarvoor deze omroep als lokale publieke omroep is aangewezen door het Commissariaat voor de Media.
Als dat het geval is en de betreffende omroep zit nog niet in het zenderpakket van KPN, kan je eventueel nader contact opnemen met de NLPO. Daar hebben ze de lijntjes om dit verder aan te kaarten.
@Toekook KPN neemt in principe alleen een lokale publieke omroep in het zenderpakket op in de gemeente waarvoor deze omroep als lokale publieke omroep is aangewezen door het Commissariaat voor de Media.
Als dat het geval is en de betreffende omroep zit nog niet in het zenderpakket van KPN, kan je eventueel nader contact opnemen met de NLPO. Daar hebben ze de lijntjes om dit verder aan te kaarten.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.