Skip to main content
Beantwoord

Een van mijn 2 TV+ Boxen loopt regelmatig vast

  • 18 september 2024
  • 6 reacties
  • 103 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Dag allemaal,

 

bezitter van 2x KPN+ box. Eentje heeft al vanaf het begin last van vastlopers. Als ik vanuit een app weer terug keer naar het menu en op Live Tv druk loopt hij vast en start hij Netflix op. Als ik daarna Netflix verlaat gaat het kastje opnieuw opstarten. Zeer irritant. Alles bedraad aangesloten en diverse malen zelf opnieuw gestart en gereset. Geen verschil probleem blijft. Het kastje wat ik gebruik komt uit de eerste testfase. Bij het ander kastje heb ik geen probleem.

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ha @DennisHoltdijk94, het probleem blijft bij het ene kastje, begrijp ik dus? Je hebt ‘m ook al meerdere malen gereset én de ontvanger is rechtstreeks bekabeld aangesloten op de Experia Box? In dat geval zou ik contact met onze klantenservice opnemen via 0800-0402 (zondag gesloten). of via Facebook/X. Dan kunnen mijn collega's je verder helpen, het lijkt er dan inderdaad op dat het kastje defect is. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

  • 375 reacties
  • 18 september 2024

Misschien kunt u de kastjes eens wisselen met elkaar. Verhuist het probleem dan mee? Zo ja, dan zou het ene kastje kapot kunnen zijn.

Zo nee, dan kan er een kabel niet goed zijn of is het kastje aangesloten op een switch die geen IMGP snooping ondersteunt of een aangesloten met een powerline adapter?


Forum|alt.badge.img

Het probleem blijft als ik het kastje omwissel. Lijkt echt iets niet goed te zijn. De termen gie u gebruikt ken ik niet maar het is toch vreemd dat je opeens op Netflix uitkomt wanneer je op Live Tv klikt. Lijkt me meer iets softwarematig 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30877 reacties
  • Antwoord
  • 22 september 2024

Ha @DennisHoltdijk94, het probleem blijft bij het ene kastje, begrijp ik dus? Je hebt ‘m ook al meerdere malen gereset én de ontvanger is rechtstreeks bekabeld aangesloten op de Experia Box? In dat geval zou ik contact met onze klantenservice opnemen via 0800-0402 (zondag gesloten). of via Facebook/X. Dan kunnen mijn collega's je verder helpen, het lijkt er dan inderdaad op dat het kastje defect is. 


  • 4 reacties
  • 13 februari 2025

Een vraag tv+ boxals ik deze aan zet en zet hem op radio dan gaat hij na 10 minuten uit en daarna weer radio kiezen dan blijft hij gewoon aan , 

dat is toch vreemd, kan in instellingen niets vinden om dit aan te passen.


JanD
Superuser
  • 8578 reacties
  • 13 februari 2025
Willy moes schreef:

Een vraag tv+ boxals ik deze aan zet en zet hem op radio dan gaat hij na 10 minuten uit en daarna weer radio kiezen dan blijft hij gewoon aan , 

dat is toch vreemd, kan in instellingen niets vinden om dit aan te passen.

Beste ​@Willy moes binnen de rubriek standby deze zetten op 2 uur (is maxiumm) dan is het probleem over.


  • 4 reacties
  • 14 februari 2025

Ga het proberen dank voorde reactie.