Skip to main content
Beantwoord

Tv-opnames alleen zichtbaar via app

• 17 januari 2025
  • 7 reacties
  • 84 keer bekeken

Sinds vanmiddag zijn al mijn opgenomen programma's verdwenen op de tv-ontvanger. In de map "Opgeslagen" staat nog wel steeds dat er 95% ruimte gebruikt is, maar tegelijkertijd staat er in de opnamelijst ook dat er nog geen opnames zijn en dat ik opnames kan inplannen via de TV-Gids. Vanmorgen kon ik nog wel opnames terugkijken, waarbij het beeld steeds haperde en het geluid niet synchroon liep.

Op de KPN TV+ app zijn al mijn opnames wel zichtbaar en ik kan deze via de app ook bekijken. Ik heb het opnemen pakket in mijn abonnement en ook het resetten van de tv-ontvanger en modem helpt helaas niet. Is er iemand die dit probleem herkent of hiervoor een oplossing heeft?

Beste antwoord door Edwin22

Sinds een paar dagen zijn alle opnames op onverklaarbare wijze weer allemaal zichtbaar op mijn tv-ontvanger. Jammer dat de oorzaak van het probleem nooit achterhaald is, maar ik ben in ieder geval blij dat ik alle opnames weer kan bekijken via de tv-ontvanger.

Bekijk origineel

7 reacties

PeterG
Superuser
  • 61132 reacties
  • 17 januari 2025

Ik denk, uit je tekst, dat je de TV+ ontvanger DIW7022 hebt.

Doe een herstart. Houdt de stand-by knop op de afstandsbediening 5 seconden ingedrukt. En kies voor herstarten. 

Of. Haal 'm 20 seconden van de stroom. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 18 januari 2025

Beide methodes om de tv-ontvanger te herstarten hebben helaas geen ander resultaat opgeleverd. Het klopt inderdaad dat het om een DIW7022 ontvanger gaat.

PeterG
Superuser
  • 61132 reacties
  • 18 januari 2025

Ah. Ai ai. 🤕

Als je niet veel eigen zaken erop hebt qua gedownloade apps enzo dan kun je een fabrieksreset overwegen.

Anders kan het beste even bellen en dit voorleggen aan de medewerker. Dat werkt het snelst.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 18 januari 2025

Ik heb contact gehad met de klantenservice, maar mijn probleem blijkt nog niet eerder voorgekomen te zijn en is doorgestuurd naar een andere afdeling die hopelijk een oplossing kan vinden voor dit specifieke probleem. Zodra ik meer weet, zal ik er hier op terugkomen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15466 reacties
  • 20 januari 2025

Hoi ​@Edwin22, welkom op onze community! Ik zie al een paar goede tips staan. Laat ons vooral weten hoe het afloopt!

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • Antwoord
  • 26 januari 2025

Sinds een paar dagen zijn alle opnames op onverklaarbare wijze weer allemaal zichtbaar op mijn tv-ontvanger. Jammer dat de oorzaak van het probleem nooit achterhaald is, maar ik ben in ieder geval blij dat ik alle opnames weer kan bekijken via de tv-ontvanger.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15466 reacties
  • 27 januari 2025

Ah, merkwaardig inderdaad maar fijn dat het opgelost is! Bedankt voor je terugkoppeling ​@Edwin22!

Reageer