Ik heb nav een mail van KPN een abonnement genomen op HBO Max maar nu is mijn tv ontvanger niet geschikt en moet ik upgraden naar de 5202 versie. Hoe regel ik dat?
paul
Ik heb nav een mail van KPN een abonnement genomen op HBO Max maar nu is mijn tv ontvanger niet geschikt en moet ik upgraden naar de 5202 versie. Hoe regel ik dat?
paul
Beste antwoord door Erik van KPN
Goede vraag, Paul.
Zoals Peter al heeft laten zien wordt een oudere ontvanger niet omgeruild voor de 5202.
Bron: http://kpn.com/hbo
En zie “Een oudere tv-ontvanger wordt helaas niet omgeruild.
En de HBO max app is ook beschikbaar op heel veel andere apparaten.
Wil je het via de kpn ontvanger zien is nu je enige optie naar het nieuwe abonnement met de DIW7022 (TV+). Of zelf een ‘aanpassing’ doen. Streaming apparaat (al vanaf € 55); modernere tv.
Je kunt HBO dan kijken via andere apparaten. Als je echter wel per sé een andere ontvanger wilt, dan heb je twee opties.
De ene is om tijdelijk het 4K pakket aan te zetten:
Als dat niet kan is de aanbieding misleidend en wil ik het abonnement terugdraaien.
Het is niet misleidend. HBO staat los van tv. Ook klanten die helemaal geen tv van KPN hebben kunnen HBO afsluiten. De mail die je ontvangen hebt is waarschijnlijk ook naar klanten zonder tv van KPN gestuurd.
Tijdelijk het 4K pakket nemen om de 5202 te krijgen gebeurt vaker. Kost € 2,50 per maand dacht ik. Na 6 maanden kan je het weer stopzetten. Dan ben je dus 15 euro kwijt.
De andere is om je tv abonnement om te zetten naar TV+. Dit kan door je hele abonnement om te zetten. Noordzee geeft daarover nuttige informatie.
Of je kunt, sinds kort, alleen het tv deel omzetten naar TV+. De kosten daarvoor zijn zoals in onderstaande afbeelding. Deze wijziging kun je via je MijnKPN doen.
Beide deze wijzigingen kunnen alleen als je contractvrij bent.
Je kunt (mits contractvrij) jouw abonnement bij KPN verlengen. Je ontvangt dan de nieuwste ontvanger van KPN. Deze ontvanger heeft alle apps die je nodig kan hebben. Dus ook voor HBO Max.
Dat verlengen van jouw contract kan (mits contractvrij) via internet via deze link:
https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet
Je hebt een grote kans dat jouw abonnement ook goedkoper gaat worden. De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht. Check goed de verschillen met jouw huidige abonnement:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.