Skip to main content
Beantwoord

Geluid issues met ontvanger en de helpdesk is slecht bereikbaar!

  • 24 januari 2025
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Ik heb sinds donderdagavond plotseling geen geluid meer op mijn setop box. In eerste instantie kwam ik tot de conclusie dat het an de TV lag, dus snel een nieuwe besteld. Maar deze vanavond gekregen en gelijk geinstalleerd en wat blijkt ………. nog steeds geen geluid. Dan maar de andere box er tussen gehangen en alles werkt nu wel.

Maar dan begint het feestje. KPN bereikbaarheid 0! Een bot waarin je continue ronddwaald een winkel die niet bereikbaar is omdat het na zessen is terijl de winkel wel tot 21:00 uur open is. Een belafspraak voor - let op - Maandag terwijl de site vermeld dat ze ook op zaterdag aanwezig zijn.

Een link gekregen met mogelijkheden (automatisch vanuit het 0800 nummer) met daarin allerlei mogelijke storingen en/of gebreken maar niets wat mij kan helpen.

Ik ben een beetje klaar met KPN. De kwaliteit is de laatste tijd ook al niet zoals het hoort.

O ja, en wie gaat mijn nieuwe televisie betalen? 

Beste antwoord door SLiCRoberto

Absoluut niet. Inmiddels de KPN gesproken, als je op de dag zelf belt lukt dit kennelijk wel.

Wat blijkt nu? Je moet/kan het kastje resetten met een paperclip in een gaatje aan de achterkant.

Daarna moet je en heel menu door om alles weer te koppelen en werkt uiteindelijk alles weer normaal.

Blijft de vraag, en deze ook aan de (verder best behulpzame) man gesteld, waarom staat zo iets niet in het instructieboekje? Dat zou een hele hoop ergernis en onnodige kosten hebben gescheeld.

Bekijk origineel

3 reacties

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1159 reacties
  • 24 januari 2025

Niet per ongeluk iets gewijzigd in de geluidsinstellingen onder 'Weergave en geluid', ​@SLiCRoberto?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • Antwoord
  • 25 januari 2025

Absoluut niet. Inmiddels de KPN gesproken, als je op de dag zelf belt lukt dit kennelijk wel.

Wat blijkt nu? Je moet/kan het kastje resetten met een paperclip in een gaatje aan de achterkant.

Daarna moet je en heel menu door om alles weer te koppelen en werkt uiteindelijk alles weer normaal.

Blijft de vraag, en deze ook aan de (verder best behulpzame) man gesteld, waarom staat zo iets niet in het instructieboekje? Dat zou een hele hoop ergernis en onnodige kosten hebben gescheeld.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 16286 reacties
  • 27 januari 2025

Hoi ​@SLiCRoberto. Fijn om te horen dat het uiteindelijk is gelukt na het resetten van de ontvanger. Onze handleidingen zijn vooral online te vinden, maar ik zal je feedback doorgeven zodat dit mogelijk in de toekomst duidelijker wordt aangegeven.


Reageer