Tv is aangesloten met kabel. Internet is snel genoeg. Draadloos 300mb en bekabelt moet 1000mb zijn.
wat te doen?
Tv is aangesloten met kabel. Internet is snel genoeg. Draadloos 300mb en bekabelt moet 1000mb zijn.
wat te doen?
Beste antwoord door Arjan van KPN
Hoi
Jammer dat de Smart tv app niet goed functioneert op jouw tv. Je geeft aan dat de tv met een kabel is verbonden. Is dit een rechtstreekse internetkabel naar de Experia Box of zit daar nog apparatuur tussen? Gebruik je ook eigen netwerkapparatuur in je huis?
Heb je ook al eens geprobeerd om de app te deinstalleren en daarna opnieuw te installeren? Wellicht dat dat helpt. Weet ook dat we bezig zijn met de nieuwe KPN TV+ Smart tv app en die komt later dit jaar ook naar de LG tv. Misschien dat je tot die tijd toch de KPN tv-ontvanger kan aansluiten en op die manier prettiger tv kan kijken. Je kunt de KPN afstandsbediening ook afstemmen op je tv, zodat je nog steeds maar één afstandsbediening hoeft te gebruiken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.