Hier ook een hoop gekloot. Gisteren een mail gehad dat er een update wordt uitgerold in de eerstvolgende nacht. Geen enkele vermelding dat instellingen verloren (kunnen) gaan; wat inmiddels wel blijkt uit berichten op het forum de afgelopen weken. Dus ook geen tijd gehad om screenshots oid te maken van de vaste IP adressen.
Alle vaste IP-adressen weg, opnieuw instellen lukt nauwelijks. Apparaten blijven ‘hangen’ op hun dynamische IP adres en zijn niet te wijzigen. De helft van verbonden apparaten heeft geen verbinding meer. Herstarten van het apparaat (of afsluiten en dan weer starten) heeft geen effect, kansloos.
De update zelf is slechte update en wijze waarop deze is uitgerold is minstens net zo slecht. Als er al weken een berg commentaar is, moet je op zijn minst overwegen om de update uit te stellen of aan te passen. Maar klakkeloos doorgaan is mijn ogen een dikke vinger naar je betalende klanten.
Dit zijn echt, echt dikke minpunten in mijn ogen en ‘ik ben helemaal niet blij’ met deze gang van zaken.
Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt