Skip to main content
Beantwoord

Admin wachtwoord van mijn Box 12 werkt niet

• 4 februari 2025
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie

Mijn wachtwoord van KPN Box 12b werkt niet, wat nu?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@BTJ. Welke versie van de software staat er op jouw Box 12? We zijn bezig met een nieuwe software versie, en het inloggen verschilt daarbij wat.

Bij de nieuwe versie staat het versienummer direct op het inlogscherm samen met een foto van het modem, zoals je hier een voorbeeld van kunt zien: 

Als het inlogscherm er nog niet zo uit ziet, heb je de oude versie nog. Iedereen zal automatisch bijgewerkt worden naar de nieuwe versie. Voor de oude versie wordt het inliggen hier beschreven:

Bekijk origineel

3 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1754 reacties
  • 4 februari 2025

Hallo ​@BTJ , heb je de QR-code ook geprobeerd? Overtypen van het wachtwoord kan nog weleens fout gaan ivm de karakters O, 0, i, 1, l , | en I.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 4 februari 2025

Ja, dat heb ik geprobeerd, maar het werkt niet.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16132 reacties
  • Antwoord
  • 6 februari 2025

Welkom op de community ​@BTJ. Welke versie van de software staat er op jouw Box 12? We zijn bezig met een nieuwe software versie, en het inloggen verschilt daarbij wat.

Bij de nieuwe versie staat het versienummer direct op het inlogscherm samen met een foto van het modem, zoals je hier een voorbeeld van kunt zien: 

Als het inlogscherm er nog niet zo uit ziet, heb je de oude versie nog. Iedereen zal automatisch bijgewerkt worden naar de nieuwe versie. Voor de oude versie wordt het inliggen hier beschreven:

Reageer