Skip to main content
Beantwoord

Uitstel van betaling aanvragen lukt niet via KPN website

  • 11 juli 2022
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Ik kan geen uitstel betaling aanvragen op de site 

Beste antwoord door huistijger

Hoi @Gans16 
Als je al eens eerder uitstel hebt aangevraagd dan kun je het via de site niet weer aanvragen.
Bel dan 0800 0402 en vraag naar de afdeling Collections, die kunnen je waarschijnlijk wel verder helpen.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14203 reacties
  • Antwoord
  • 11 juli 2022

Hoi @Gans16 
Als je al eens eerder uitstel hebt aangevraagd dan kun je het via de site niet weer aanvragen.
Bel dan 0800 0402 en vraag naar de afdeling Collections, die kunnen je waarschijnlijk wel verder helpen.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 11 juli 2022

Nooit eerder gedaan maar het is gelukt bedankt 


Jasper van KPN
Moderator

Welkom bij ons op het forum en goed om te lezen dat het gelukt is @Gans16. Via het forum hebben wij geen mogelijkheden om met betalingen mee te denken, voor zulke gevallen kan dat via de website en (als dat niet lukt) telefonisch, zoals nu hebt gedaan.
Mochten we via deze weg nog iets anders voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden ðŸ™‚