Skip to main content
Beantwoord

Behoud ik mijn Telfort mailadressen als ik Telfort vaste telefonie opzeg?

• 26 maart 2025
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

Ik heb een Telfort kpn abonnement met vaste telefonie (Telfort) Ik gebruik geen vaste telefonie maar dit abonnement was goedkoper dan overstappen naar KPN

Nu wordt vaste telefonie duurder en is opzeggen interessant. Als ik dit online invul zie ik dat de kosten van internet ca 2 euro duurder worden. 

Mijn vraag is waarom en behoud ik mijn Telfort emailadressen als vaste telefonie opzeg. Ik wil namelijk niet naar*@kpn.nl

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@RBR62 en welkom bij de KPN Community! 

Je mailadressen zitten inderdaad niet alleen aan je telefoonabonnement gekoppeld, maar ik raad je wel aan om hierover een belafspraak met ons te maken.
Mijn collega kan dan precies uitzoeken hoe het zit en kijken wat er aangepast kan worden in het abonnement. 🙂

Als je bedoelt dat je vaste telefonie opzegt en daarmee je abonnement op je vaste diensten volledig beëindigd, dan raak je de mailadressen wel kwijt. Tenzij je e-mail only aanvraagt bij onze afdeling opzeggingen. Dan betaal je maandelijks voor het behoud van je mailadressen. 

Bekijk origineel

2 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8585 reacties
  • 26 maart 2025

Beste ​@RBR62 , je mailaccounts zijn gekoppeld aan je internetabonnement en niet aan je telefoonabonnement

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7648 reacties
  • Antwoord
  • 28 maart 2025

Hi ​@RBR62 en welkom bij de KPN Community! 

Je mailadressen zitten inderdaad niet alleen aan je telefoonabonnement gekoppeld, maar ik raad je wel aan om hierover een belafspraak met ons te maken.
Mijn collega kan dan precies uitzoeken hoe het zit en kijken wat er aangepast kan worden in het abonnement. 🙂

Als je bedoelt dat je vaste telefonie opzegt en daarmee je abonnement op je vaste diensten volledig beëindigd, dan raak je de mailadressen wel kwijt. Tenzij je e-mail only aanvraagt bij onze afdeling opzeggingen. Dan betaal je maandelijks voor het behoud van je mailadressen. 

Reageer