Skip to main content
Beantwoord

Wel kiestoon maar kan niet bellen of gebeld worden


kan al geruime tij niet bellen of gebeld worden, wel kiestoon, ver,....noppes.... 2 nieuw telefoons gekocht een gigaset, geeft heeelemaaaaal geen kiestoon......

Beste antwoord door PeterG

Zet de v10 30 seconden uit. Daarna worden de gegevens opnieuw geladen. 

Werkt het dan nog niet dan even kpn bellen met "storing vast bellen".

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.

Bekijk origineel

11 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 10329 reacties
  • 22 juli 2025

Beste ​@PapaAlfaDrie welk merk en type modem heb je?

Staat je nummer wel als actief geregistreerd binnen je modem?

Heb je via de MijnKPN-app al de storing gemeld? Dan wordt er meteen realtime gekeken naar een oplossing.

Bij een Gigaset hoor hoor je standaard geen beltoon, dan moet je eerst de groene belknop ingedrukt houden.

 


PeterG
Superuser
  • 64230 reacties
  • 22 juli 2025

Dit inderdaad:

Bij een Gigaset hoor hoor je standaard geen beltoon, dan moet je eerst de groene belknop ingedrukt houden

Houdt de groene knop minimaal 2 seconden ingedrukt. 

Normaliter eerst nummer invoeren, daarna groene knop. Net als op mobiel. Kiestoon zou dan 1 seconde te horen moeten zijn alvorens de telefoon het ingevoerd nummer kiest.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 22 juli 2025
JanD schreef:

Beste ​@PapaAlfaDrie welk merk en type modem heb je?

Staat je nummer wel als actief geregistreerd binnen je modem?

Heb je via de MijnKPN-app al de storing gemeld? Dan wordt er meteen realtime gekeken naar een oplossing.

Bij een Gigaset hoor hoor je standaard geen beltoon, dan moet je eerst de groene belknop ingedrukt houden.

 

heb een v10 experia box, maar…...het was altijd gewoon goed……...nu alleen maar toet,toet,toet….


PeterG
Superuser
  • 64230 reacties
  • Antwoord
  • 22 juli 2025

Zet de v10 30 seconden uit. Daarna worden de gegevens opnieuw geladen. 

Werkt het dan nog niet dan even kpn bellen met "storing vast bellen".

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 22 juli 2025
PapaAlfaDrie schreef:
JanD schreef:

Beste ​@PapaAlfaDrie welk merk en type modem heb je?

Staat je nummer wel als actief geregistreerd binnen je modem?

Heb je via de MijnKPN-app al de storing gemeld? Dan wordt er meteen realtime gekeken naar een oplossing.

Bij een Gigaset hoor hoor je standaard geen beltoon, dan moet je eerst de groene belknop ingedrukt houden.

 

heb een v10 experia box, maar…...het was altijd gewoon goed……...nu alleen maar toet,toet,toet….

net weer geprobeert een nummer te bellen,  blijft gewoon een constante kiestoon, hij kiest niks…….


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 22 juli 2025

het laatse wat ik nu doe, is v10 eperia reset met het naaldje…..elke nummer die ik bel zijn in gesprek 

 

Admin: quotes verwijderd i.v.m. leesbaarheid


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 22 juli 2025

modem is gereset, zit dr nu binnen in, telefoontest is ok, maar kan mn eigen 06 niet bellen gewoon in gesprek…...mn partner 06 nummer idem dito


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 22 juli 2025

denk modem kapoo, nu weer alles rood,...ik kap dr mee……..


PeterG
Superuser
  • 64230 reacties
  • 22 juli 2025

Bel kpn met de melding "storing".

Dan wordt je het snelst geholpen. Hopelijk met een nieuw modem. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 22 juli 2025

nu...helemaal dood……..geen kiestoon


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 8086 reacties
  • 24 juli 2025

Hi ​@PapaAlfaDrie, heb je de tips die zijn gegeven al opgevolgd? 

PeterG schreef:

Werkt het dan nog niet dan even kpn bellen met "storing vast bellen".

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.

Als er lampjes rood branden en de telefonie nog niet werkt ondanks dat je het modem een reset hebt gegeven dan kun je echt het beste met ons bellen. Of een belafspraak maken. Hopelijk heb je nog een 06-nummer waar je mee kunt bellen, of kun je een toestel van iemand lenen.
Dan kan mijn collega dit met je oppakken en hopelijk werkt de telefonie dan snel weer! 


Reageer