Skip to main content
Beantwoord

Wifiversterkers wifimanager bestelprobleem

  • 6 december 2020
  • 18 reacties
  • 144 keer bekeken

GuusFl
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Hallo,

Via de wifimanager kreeg ik het advies wifiversterkers te bestellen. Nu krijg ik steeds in het vervolgscherm het bericht dat er een fout is opgetreden en kan ze dus niet bestellen.....wat nu ?

Gr. Guus

Beste antwoord door Rutger van KPN

@GuusFl Welkom op het forum. 

Wat irritant dat het niet lukt om je wifi versterkers te bestellen. Zou je voor mij je forumprofiel kunnen invullen en zou je het mij kunnen laten weten als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat ik voor je kan betekenen! 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • 6908 reacties
  • Antwoord
  • 6 december 2020

@GuusFl Welkom op het forum. 

Wat irritant dat het niet lukt om je wifi versterkers te bestellen. Zou je voor mij je forumprofiel kunnen invullen en zou je het mij kunnen laten weten als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat ik voor je kan betekenen! 


GuusFl
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 6 december 2020

@Rutger_ gedaan !


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • 6908 reacties
  • 6 december 2020

@GuusFl Ik heb je gegevens er bij gepakt, ik stuur je een privé bericht met meer informatie. 


Dennemen
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 12 december 2020
GuusFl schreef:

Hallo,

Via de wifimanager kreeg ik het advies wifiversterkers te bestellen. Nu krijg ik steeds in het vervolgscherm het bericht dat er een fout is opgetreden en kan ze dus niet bestellen.....wat nu ?

Gr. Guus

Hoi , ook bij mij werkt de Wifi Manager niet. Het is wel goed voor je conditie: Ben wel 4 keer door het hele huis gerend , en dan tot slot te zien op het scherm dat het door een probleem niet gaat om je bankrekeningnummer in te voeren. Of je het dan nogmaals wil proberen. Pfff, ben er even klaar mee!

 

 


GuusFl
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 12 december 2020

@Rutger_ wellicht kan  je @Dennemen  ook zo fantastisch helpen 😉


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • 6908 reacties
  • 12 december 2020

@Dennemen Welkom op het forum. 

Het kan kloppen dat je deze melding krijgt, het lijkt er op dat je recent hardware van KPN hebt ontvangen. Het duurt even voor de oude apparatuur bij ons weer retour gemeld is. 

Je zou na 15-12 de apparatuur uit de Wifi Manager moeten kunnen bestellen. Mocht dit nou toch niet lukken, zou het dan kunnen laten weten? 


Dennemen
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 17 december 2020

Hoi Rutger, het is nu 16 dec. De defecte Modem(experia v8) is inmiddels al een week geleden opgestuurd en de 2e teveel geleverde modem (experia 10) gelijk bij ontvangst van de retourdoos gisteren ook weer retour gestuurd.

Nu wil ik de Wifimanager gebruiken maar die werkt niet volgens een bericht op de KPN site.

Wat nu?

 


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • 6908 reacties
  • 17 december 2020

@Dennemen Ik zie het inderdaad terugkomen, ook dat het niet lukt om het te doorlopen. 

Ik heb in dit geval 2 Experia wifi's voor je besteld, deze liggen morgen na 15:00 klaar bij de Deen aan de Torenstraat. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen! 


Dennemen
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 17 december 2020

Oke Rutger, alvast heel erg bedankt! Dat scheelt weer een hoop gedoe.

Ben blij dat het zo opgelost kan worden!

Groeten van Dennemen!

 


GuusFl
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 22 december 2020

@Rutger_ 

Beste Rutger,

Zoals ik eerder meldde is er nu overal bereik in huis maar valt de wifi telkens weg. Er staat dan een uitroepteken bij het wifi logo of telefoon etc.

Ik heb de experiabox  meerdere malen opnieuw opgestart zonder resultaat. 

Is hier een verklaring / oplossing voor  ??

Hoor je graag !

Groet Guus. 


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • 6908 reacties
  • 23 december 2020

@GuusFl Wat irritant dat je verbinding steeds wegvalt. 

Is dit probleem er op alle apparaten en overal in de woning? En als je een internetpagina wil bezoeken als de verbinding wegvalt, welke melding krijg je dan in beeld? 


GuusFl
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 23 december 2020

 


GuusFl
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 23 december 2020

@Rutger_ 

Het is op alle devices.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 23 december 2020

@GuusFl U heeft nu 2 versterkers in huis? Beide bekabeld aangesloten? Rechtstreeks op de Experiabox? Zonder dat daar een draadloze verbindingset ofzo tussen zit?


GuusFl
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 23 december 2020

@Nick83 

Dat klopt inderdaad Nick. Zonder switch etc.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 24 december 2020

Een keer opnieuw opstarten dan. Als dat niet helpt: andere kabel proberen.


GuusFl
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 2 januari 2021

@Rutger_ 

Wifi blijft nu correct werken 👍

Nog 1 vraag.  Ik heb nu de wifi versterkers waardoor de wifi van de experia uit staat. Kan ik alsnog een gastenwifi opzetten ??

Iedereen kan nu namelijk mijn sonos bedienen 🙈

Hoor je graag


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • 6908 reacties
  • 4 januari 2021

@GuusFl Met de Experia wifi's is het op dit moment helaas niet mogelijk om een gastennetwerk op te zetten. Dit wordt wellicht in de toekomst nog wel mogelijk, maar wanneer durf ik niet te zeggen.