Skip to main content
Beantwoord

Ik wil kunnen zien of er naar een bepaald nummer is gebeld voordat de factuur komt.

• 14 augustus 2021
  • 4 reacties
  • 373 keer bekeken

Hallo

Kunt u zien of er de afgelopen week naar een specifiek telnummer is gebeld voordat de factuur in september komt? 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @beuse241 ,

De specificatie krijg je van KPN op de maandelijkse factuur. Eerder leveren zij dat niet aan. Als het goed is kun je ook gesprekhistorie inzien op jouw mobiele telefoon. 

Bron:

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36645 reacties
  • Antwoord
  • 14 augustus 2021

Hallo @beuse241 ,

De specificatie krijg je van KPN op de maandelijkse factuur. Eerder leveren zij dat niet aan. Als het goed is kun je ook gesprekhistorie inzien op jouw mobiele telefoon. 

Bron:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 14 augustus 2021

Het gebelde nummer is verwijderd van de telefoon...daarom wil ik graag zien of deze gebeld is. Jammer dat dit niet kan…

Vrgr C

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17604 reacties
  • 14 augustus 2021

Jammer, maar waarom gooi je die belhistorie dan weg?
Voor het geheugen hoef je het niet te doen, smartphones hebben dat genoeg. Ik kan nog (heel) ver terugkijken. Niet dat ik dat vaak doe, maar het is handig “dat het kan” die éne keer dat het nodig is.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 14 augustus 2021

Beste Ruud,

Er kan een familie situatie zijn dat je partner of kind een nummer belt wat jij niet wilt, het nummer is bij mij bekend en diegene die dit belt verwijderd het nummer uiteraard uit de belhistorie. Ik kan het uiteraard straks zien op de factuur maar wil het in bepaalde situaties nu direct kunnen zien, dat bedoel ik met jammer dat dit niet kan.

Vrgr Cor