Skip to main content
Beantwoord

Formulier ingevuld maar nog geen Google Nest Hub

  • 2 november 2021
  • 6 reacties
  • 27 keer bekeken

Ik heb het formulier opgestuurd om de smart nest hub te ontvangen alleen gehoord dat ze het formulier gingen nakijken en verder niks ontvangen


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt [oorspronkelijke topic]

Beste antwoord door Bram van KPN

@4kooltjes heb je het formulier al nog een keer ingevuld? Zo niet zou ik je willen vragen nog 1 keer dit te doen en het gebruikelijke proces een kans geven nog een keer haar werk te doen. Als je daarop binnen 3 werkdagen geen reactie hebt zou ik je willen vragen dat hier te laten weten. vul dan je profiel in zodat ik kan zien waar het misloopt. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 2 november 2021

Waar kan ik verder reageren voor de smart nest hub te ontvangen van kpn

niks meer gehoord


Admin: meeverplaatst


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 2 november 2021
4kooltjes schreef:

Ik heb het formulier opgestuurd om de smart nest hub te ontvangen alleen gehoord dat ze het formulier gingen nakijken en verder niks ontvangen



Admin: meeverplaatst


Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 3 november 2021

Welkom op het forum @4kooltjes! Zou je kunnen bevestigen dat je deze pagina voor het aanmelden voor de Google Nest Hub hebt ingevuld? Zou je daarnaast kunnen aangeven op welke datum je de bestelling hebt gedaan en of de annuleringsperiode al voorbij is? We sturen je namelijk de bevestiging en Track & Trace code nadat deze periode voorbij is. Ik hoor graag van je!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 3 november 2021

Ik heb op 8 oktober de smart hub aangevraagd

zou bericht krijgen of het formulier goed was 

heb verder nog niks gehoord

mijn contract is ingegaan op 8 oktober

graag hoor ik van je


Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • Antwoord
  • 4 november 2021

@4kooltjes heb je het formulier al nog een keer ingevuld? Zo niet zou ik je willen vragen nog 1 keer dit te doen en het gebruikelijke proces een kans geven nog een keer haar werk te doen. Als je daarop binnen 3 werkdagen geen reactie hebt zou ik je willen vragen dat hier te laten weten. vul dan je profiel in zodat ik kan zien waar het misloopt. 


Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 12 november 2021

@4kooltjes heb je al reactie op het nogmaals invullen van het formulier?