Hi,
Vandaag heb ik gepoogd via klantenservice errorcode 3010 op te lossen. Nadat de telefoon medewerkster mij heel vriendelijk te woord stond is er helaas geen passende oplossing geboden.
Ikzelf heb een Apple Watch gehad en kan wel op de knoppen drukken een MultiSim nu aan te vragen voor mijn nieuwe Galaxy Watch maar krijg error code 3010. Al 5 a 6 weken lang, na meerdere pogingen.
De medewerkster had ruggespraak gehad en kwam terug met het verhaal dat ik naar een KPN winkel zou moeten om daar geholpen te worden met het probleem op mijn telefoon, terwijl dit zo ver ik kan zien een KPN probleem lijkt te zijn achter de schermen.
Ook werd mij verteld dit gebeurd meerdere mensen waar ik dan denk, goh, kijk dan nu ook even verder en help me dit op te lossen. Ik ga niet naar een KPN winkel voor een softwarematig probleem. Klinkt alsof men er altijd van uit gaat dat her PEBKAC is / een user probleem.
Ik had hoop dat dit een bredere storing was, de error code 3010 en dat dit opgelost was voor iedereen en ik dat kon checken door dit fora om de week even te lezen en checken maar helaas.
​
Mvg
Mark
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt