Skip to main content
Beantwoord

Tikkie betalen met android wordt door kpnveilig geblokkeerd

  • 18 februari 2022
  • 8 reacties
  • 230 keer bekeken

Sinds een paar weken kan ik een tikkie op mijn android niet meer betalen. 
nu even zitten zoeken, kpnveilig verwijderd, en ik kon weer betalen. KPNveilig weer aan. Ik kan niet meer betalen.

Ik kan op mijn android geen enkele instelling vinden welke dit zal moeten oplossen.

Weet iemand hier de oplossing voor

Mvrgr Piet

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Pieter Floor ,

Deze problemen zijn bekend. 

KPN werkt aan een oplossing. De verwachting is dat het probleem eind februari is gefixt.

Anders even tijdelijk KPN Veilig verwijderen. 

Bron : 

 

 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36681 reacties
  • Antwoord
  • 18 februari 2022

Hallo @Pieter Floor ,

Deze problemen zijn bekend. 

KPN werkt aan een oplossing. De verwachting is dat het probleem eind februari is gefixt.

Anders even tijdelijk KPN Veilig verwijderen. 

Bron : 

 

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 21 februari 2022

Dank je!!


  • 3 reacties
  • 4 maart 2022

ik heb het zelfde probleem , kan ook geen qr code van AH app meer afrekenen 

Waarom doet kpn er geen mail uit om dit probleem te melden , heb het ook zelf uit moeten zoeken waar de storing vandaan kwam , gebeld met Rabobank en AH  , die kwamen met allerlei oplossingen , maar niets hielp. tot ik zelf op idee kwam dat wel eens aan kpn kon liggen 


  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 6 maart 2022

Ja inderdaad, waarom moest ik het zelf uitzoeken. En toen ik vermoede dat het aan KPN lag, ben ik gaan bellen, maar zelfs medewerkster wist het niet. Heb het uitgelegd en toen op advies de bankiersbeveiliging uitgezet. Dat hielp ook niet. Nu zie ik hierboven staan dat het eind februari opgelost zou zijn, maar niets is minder waar.


  • 0 reacties
  • 6 maart 2022

Hallo @Jane300 en @boiet , ik las ergens op het forum dat het uitschakelen van IPv6 op het apparaat waarmee je wilt werken, de oplossing zou zijn.

 


  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 8 maart 2022

Hoi JanD,

Ik heb ernaar gekeken, maar het wordt afgeraden om IPv6 uit te schakelen. Het fijne weet ik er nog niet van, het kost allemaal zoveel tijd, dit soort dingen. Het moet gewoon werken met KPN veilig, daarvoor heb ik het produkt ook aangaschaft, vind je ook niet?


  • 0 reacties
  • 8 maart 2022
Jane300 schreef:

Hoi JanD,

Ik heb ernaar gekeken, maar het wordt afgeraden om IPv6 uit te schakelen. Het fijne weet ik er nog niet van, het kost allemaal zoveel tijd, dit soort dingen. Het moet gewoon werken met KPN veilig, daarvoor heb ik het produkt ook aangaschaft, vind je ook niet?

Hallo @Jane300 , ben ik met je eens, maar ik zou niet weten waarom je, al dan niet tijdelijk, IPv6 niet uit zou mogen schakelen, als de diensten er dan om gaan werken totdat er een definitieve oplossing is, zou ik zeggen gewoon: doen.

 


  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 9 maart 2022

Ja, JanD, ook ik zou dat niet weten en dat is t m nou juist. ik weet niet wat het nadeel ervan is.